Flashback: Ο Παύλος Δερμιτζάκης μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου του Διαγόρα το 2008
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 480 ΦΟΡΕΣ
Ο Παύλος Δερμιτζάκης (αριστερά), προπονητής του Διαγόρα το 2008, συγχαίρει τον Γιάννη
Μανούσογλου μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου με τον Ανταγόρα στον τελικό του Οικονομίδειου έχοντας αντίπαλο τότε τον ΑΕΡΑ. Και οι δύο τους ήταν προπονητές που ξεχώρισαν, ο καθένας
για τη δική του εξαιρετική πορεία, εκείνη τη χρονιά

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News