Νέα υπηρεσία «ΙΝΚΑ-συν» για την υποστήριξη υπερχρεωμένων καταναλωτών

Νέα υπηρεσία «ΙΝΚΑ-συν» για την υποστήριξη υπερχρεωμένων καταναλωτών

Νέα υπηρεσία «ΙΝΚΑ-συν» για την υποστήριξη υπερχρεωμένων καταναλωτών

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 490 ΦΟΡΕΣ

Σε τράπεζες, δημόσιο και ταμεία

Την έναρξη λειτουργίας της νέας υπηρεσίας ΙΝΚΑ-Συμβουλευτική Υπερχρεωμένων Νοικοκυριών/ΙΝΚΑ-συν, ένα δίκτυο ενημέρωσης για το Ιδιωτικό Χρέος, που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ανακοίνωσε το ΙΝΚΑ- Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, «στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας της ομοσπονδίας να συνεισφέρει στα υπερχρεωμένα νοικοκυριά που πλήττονται δραματικά την τρέχουσα περίοδο με κίνδυνο απώλειας της κύριας κατοικίας τους, η υπηρεσία ΙΝΚΑ+, ευελπιστεί να προσφέρει ποιοτική εξατομικευμένη ενημέρωση και καθοδήγηση σε συνεργασία με επαγγελματίες με συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο που συμμετέχουν στη δράση».

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ-ΓΟΚΕ Γ. Λεχουρίτης: «Στόχος της υπηρεσίας ΙΝΚΑ+ είναι η μέγιστη συμβολή, ώστε ο κάθε υπερχρεωμένος καταναλωτής να εξετάσει τις επιλογές που του παρέχει ο νόμος, αλλά και η κάθε χρονική συγκυρία, για να διασώσει την περιουσία του ή να περιορίσει το πρόβλημά του κερδίζοντας χρόνο, ιδιαίτερα και σε περιφέρειες εκτός Αττικής όπου η πρόσβαση σε νομικές συμβουλές μπορεί να είναι δυσχερέστερη».

Συγκεκριμένα, από την 1η Σεπτεμβρίου 2022, οι καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα από μεγάλες οφειλές σε τράπεζες, ασφαλιστικούς οργανισμούς, δημόσιο, εταιρείες ενέργειας κ.λπ., μπορούν να απευθύνονται στο νέο τηλεφωνικό κέντρο υποστήριξης του ΙΝΚΑ+ και να λαμβάνουν πληροφόρηση και ενημέρωση σχετικά με τις δυνατότητες που τους παρέχονται από την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία για την αντιμετώπιση οφειλών ή τη συνολική διαχείριση του χρέους τους, προγραμματίζοντας ραντεβού με δικηγόρους που συνεργάζονται με τα γραφεία των τοπικών οργανώσεων ΙΝΚΑ που λειτουργούν σε Αθήνα, Πειραιά, Αγρίνιο, Χανιά και Ρόδο. Για τις υπόλοιπες περιοχές, υπάρχει δυνατότητα για προγραμματισμό ραντεβού τηλεφωνικώς ή μέσω τηλεδιάσκεψης.

Η υπηρεσία ΙΝΚΑ+ παρέχεται δωρεάν, μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 2130999140 (αστική χρέωση) και λειτουργεί κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 10:00-14:00.

Επισημαίνεται ότι οι υπηρεσίες συμβουλευτικής μέσω του ΙΝΚΑ+ δεν περιλαμβάνουν νομική υποστήριξη ενώπιον δικαστηρίων ή άλλων αρχών, την οποία θα πρέπει να οργανώσει ο ενδιαφερόμενος σε συνεργασία με δικηγόρο της επιλογής του.

Η υπηρεσία ΙΝΚΑ+ χρηματοδοτείται ως δράση της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον τομέα της Προστασίας Καταναλωτών του Προγράμματος Ενιαίας Αγοράς, υπό τη διαχείριση του Εκτελεστικού Οργανισμού του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Καινοτομίας και των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (EISMEA).

Διαβάστε ακόμη

Σδούκου: Κονδύλια 3,6 δισ. για τα ελληνικά νησιά

Ξεκινά ο επανυπολογισμός των αντικειμενικών αξιών σε 12 Δήμους της χώρας

Γ. Νικητιάδης: «Γιατί άργησε η κυβέρνηση να δημοσιοποιήσει την απάντηση της Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν;»

Δ. Παπαστεργίου: Την άλλη εβδομάδα το Προεδρικό Διάταγμα για τον Προσωπικό Αριθμό

ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Εργασιακά προβλήματα στον τομέα Επισιτισμού-Τουρισμού

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Επέκταση σε τουρισμό και εστίαση προανήγγειλε η Κεραμέως

Gov.gr: Άδειες γάμου, βάπτισης και πιστοποιητικά διαζυγίου με ένα (ευλογημένο) κλικ

Σε ποιες περιοχές της Δωδεκανήσου βάζει φρένο στα Airbnb το χωροταξικό