Σπανουδάκη και Μπερν στο Ευρωπαϊκό του Μονάχου

Σπανουδάκη και Μπερν στο Ευρωπαϊκό του Μονάχου

Σπανουδάκη και Μπερν στο Ευρωπαϊκό του Μονάχου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 231 ΦΟΡΕΣ

Από 15 έως 21 Αυγούστου θα γίνει στο Μόναχο το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου Ανδρών-Γυναικών, έχοντας και πάλι δωδεκανησιακό «χρώμα».


Εκεί θα βρεθεί η Ραφαέλα Σπανουδάκη από τη Ρόδο για να λάβει μέρος στα 100μ. και στη σκυταλοδρομία 4χ100, που μαζί της θα έχει και την Αλάνα Μπερν. Οι δύο αυτές αθλήτριες ξεκίνησαν τον στίβο στη Ρόδο και στον ΓΑΣ Υγεία, ενώ στη συνέχεια πήγαν για σπουδές και προετοιμασία στην Αθήνα, ανήκοντας πια στον ΓΣ Ηλιούπολης.

Η Ραφαέλα Σπανουδάκη  θα συμμετάσχει στα 100μ. και τα 4χ100
Η Ραφαέλα Σπανουδάκη θα συμμετάσχει στα 100μ. και τα 4χ100

Διαβάστε ακόμη

Ανακοινώθηκε η λύση συνεργασίας του Ηρακλή Λάρδου με τον Γιώργο Δημητριάδη

Εντυπωσιακός Μανώλης Καλλιστής, νικά τον Eyvazli στο ‘KOK Fight Night’ της Λεμεσού

Αρνητική απάντηση του Αν. Περιφερειάρχη Απ. Ασπράκη στο αίτημα του Αντιδημάρχου Κ. Χαλκιά για εκ νέου παραχώρηση στον Δήμο του Κολυμβητηρίου στην Ιαλυσό.

Από 5 έως 10 Ιουλίου θα γίνει φέτος ο ιστιοπλοϊκός αγώνας «Rodos Cup»

Ο Σπύρος Κασιμάτης πρώτη μεταγραφή του Αστέρα Παστίδας

Ios Futures: Ιστορικό ασημένιο μετάλλιο για Ντάλλα και Χατζηνικολάου

Ο Χρήστος Χωρίτης νέος προπονητής του Ορφέα

Τένις: Συνάντηση της Ειρήνης Μπεκιάρη, μέσω της Εθνικής, με τη Μαρία Σάκκαρη!