Έπιασαν από χθες δουλειά τα βυτιοφόρα στη Νότια Ρόδο

Έπιασαν από χθες  δουλειά τα βυτιοφόρα στη Νότια Ρόδο

Έπιασαν από χθες δουλειά τα βυτιοφόρα στη Νότια Ρόδο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2558 ΦΟΡΕΣ

Για την αντιμετώπιση των ελλείψεων νερού που παρουσιάζονται

Το πρώτο βυτιοφόρο 32 κυβικών το οποίο μίσθωσε η ΔΕΥΑΡ, έπιασε από χθες δουλειά στη Νότια Ρόδο, μεταφέροντας δεκάδες κυβικά νερού στις περιοχές όπου αντιμετωπίζουν ελλείψεις.

Μέσα στις επόμενες μέρες, αναμένεται και δεύτερο βυτιοφόρο το οποίο θα συνδράμει την όλη προσπάθεια και στόχος είναι να αντιμετωπιστούν άμεσα οι ελλείψεις σε νερό στις περιοχές Πεύκοι, Λοθιάρικα, Λίνδο και Βληχά.

Διαβάστε ακόμη

Αιχμηρή ανακοίνωση του Νίκου Γερονικόλα κατά Καμπουράκη και Κολιάδη:

Θλίψη και συγκίνηση στη Ρόδο: Έφυγε από τη ζωή ο παιδίατρος Κωνσταντίνος Χατζηπαπάς σε ηλικία 70 ετών

Εθνική Διάκριση για τον Όμιλο Atrium Hotels & Resorts από το υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Ρόδος: Ο αθέατος αγώνας των οικογενειών απέναντι στην άνοια - Η καθημερινή μάχη αξιοπρέπειας χιλιάδων οικογενειών

Γιώργος Χατζημάρκος: “Ευχαριστώ εκείνους που άντεξαν” - Από την εγκατάλειψη, στη νομιμότητα. Από την ντροπή, στην υπευθυνότητα

Νικήτας Γρύλλης: «Σύμη μου, η πατρίδα της καρδιάς μου»

Στη Ρόδο ο Πάνος Σόμπολος για την παρουσίαση του βιβλίου «Γυναικοκτονίες που συγκλόνισαν το Πανελλήνιο»

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην δήμαρχος Χάλκης Λευτέρης Λαθουράκης