Β. Καλοπήτας: Να αναλάβει τις ευθύνες της η κυβέρνηση της ΝΔ για το φιάσκο του “Τουρκο-Αιγαίου"

Β. Καλοπήτας: Να αναλάβει τις ευθύνες της η κυβέρνηση της ΝΔ για το φιάσκο του “Τουρκο-Αιγαίου"

Β. Καλοπήτας: Να αναλάβει τις ευθύνες της η κυβέρνηση της ΝΔ για το φιάσκο του “Τουρκο-Αιγαίου"

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 539 ΦΟΡΕΣ

Να αναλάβει τις ευθύνες της η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας για το φιάσκο του "Τουρκο-Αιγαίου" ζητάει με επιστολή του ο πολιτευτής Βάιος Καλοπήτας. Ο κ. Καλοπήτας αναφέρει το εξής:

Αν η κυβέρνηση της ΝΔ προσπαθεί να καλύψει το φιάσκο της για την κατοχύρωση σε ευρωπαϊκό επίπεδο του όρου "Turkaegean" από την Τουρκία, με τα ίδια αντανακλαστικά που δεν της επέτρεψαν εδώ και έναν χρόνο να αντιληφθεί τι συμβαίνει κάτω από τη μύτη της, δυστυχώς οι πιθανότητες δεν είναι με το μέρος μας για να ανατρέψουμε την απόφαση.

Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι η ολιγωρία της κυβέρνησης θα πρέπει να δεσμεύσει και τους τοπικούς άρχοντες των νησιών του Αιγαίου. Η ενιαία αντίδραση των περιφερειαρχών και των δημάρχων του Αιγαίου θα πρέπει να είναι το επόμενο βήμα, μέχρι η κυβέρνηση να μπορεί να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και αντάξια του ελληνικού λαού και ειδικά των κατοίκων του Αιγαίου που ξύπνησαν μια μέρα ξαφνικά στο “Τουρκο-Αιγαίο"

Διαβάστε ακόμη

Κ. Χατζηδάκης: Η Νέα Δημοκρατία συνδυάζει το αίτημα της σταθερότητας με την εθνική ανανέωση

Κυρ. Μητσοτάκης: Η Ελλάδα θωρακίζεται απέναντι στις κυβερνοαπειλές

Ράπισμα του Βασίλη Α. Υψηλάντη κατά των μεθοδεύσεων της Τουρκίας για τη «Γαλάζια Πατρίδα» και την Κύπρο στο Συμβούλιο της Ευρώπης

Μ. Κόνσολας: «Χρηματοδοτικό πρόγραμμα για την ανανέωση του στόλου της ακτοπλοΐας και τη μείωση του λειτουργικού κόστος των πλοίων για να υπάρχουν προσιτές τιμές στα εισιτήρια»

Ανάσα για τα δάνεια του νόμου Κατσέλη: Αναδρομική ελάφρυνση και καθολική εφαρμογή της απόφασης του Αρείου Πάγου με νομοθετική ρύθμιση

Β. Κικίλιας: «Έχουμε έναν πραγματικό αντίπαλο: τα προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας»

Χουρδάκης: Στη Βουλή οι καταγγελίες για τουρκικά αλιευτικά σε ελληνικά χωρικά ύδατα

Θετική η υπουργός Παιδείας στην πρόταση του Μάνου Κόνσολα για τη διάθεση στα Δωδεκάνησα νέων λεωφορείων για τους μαθητές και τις μαθήτριες των Ειδικών Σχολείων