Για την έλλειψη προσωπικού στον τουρισμό, μήπως κάποιοι χρειάζεται να κάνουν την αυτοκριτική τους;

Για την έλλειψη προσωπικού στον τουρισμό, μήπως κάποιοι χρειάζεται να κάνουν την αυτοκριτική τους;

Για την έλλειψη προσωπικού στον τουρισμό, μήπως κάποιοι χρειάζεται να κάνουν την αυτοκριτική τους;

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 991 ΦΟΡΕΣ

Κακίες

• Στα... 2,5 ευρώ έφθασε η τιμή της βενζίνης στα νησιά μας και... περιμένουμε και χειρότερα! Δυστυχώς, αυτή είναι η πραγματικότητα!

• Για την έλλειψη προσωπικού στον τουρισμό, μήπως κάποιοι χρειάζεται να κάνουν την αυτοκριτική τους; Γι’ αυτά που έκαναν ή... δεν έκαναν τα προηγούμενα χρόνια;

• Τελικά με το θέμα των χειρουργείων του νοσοκομείου... δουλευόμαστε; Είναι ανεφάρμοστη η απόφαση, όπως δήλωσε ο διοικητής κ. Γρ. Ρουμάνης, και όποιος κατάλαβε... κατάλαβε!

• Ευτυχώς, δηλαδή, που η σεζόν εξελίσσεται καλά στο νησί μας, διότι όλα τ’ άλλα... άσ’ τα να πάνε!

Ο κακός

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου