Έπαιξαν μετά από δυο χρόνια οι Βετεράνοι Ρόδου-Διαγόρα!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1522 ΦΟΡΕΣ
Μετά από δυο χρόνια επέστρεψε το κλασικό φιλικό παιχνίδι Βετεράνων της Μεγάλης Παρασκευής.
Ρόδος και Διαγόρας έπαιξαν χθες στο κεντρικό γήπεδο του Δημοτικού Σταδίου της πόλης μας και το χάρηκαν …με την ψυχή τους. Οι δυο ομάδες ήταν αρκετά ανανεωμένες καθώς έχει μπει στις τάξεις τους και …φρέσκο αίμα αφού ορισμένα παιδιά πρόσφατα έχουν μπει στο κλαμπ των βετεράνων.

Το τελικό αποτέλεσμα, το οποίο ασφαλώς περνάει σε δεύτερη μοίρα ήταν 2 – 2, με τη Ρόδο να προηγείται δυο φορές και τον Διαγόρα να ισοφαρίζει ισάριθμες. Τα γκολ μάλιστα των «κυανέρυθρων» επιτεύχθηκαν από την άσπρη βούλα. Σκόραραν για τη Ρόδο οι Γιώργος Καντιμοίρης και Ζουρούδης και για τον Διαγόρα οι Φτάκλας και Παπαδιός. Άπαντες είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν ευχές για το Πάσχα και φυσικά να θυμηθούν και τα παλιά ανανεώνοντας το ραντεβού τους για του χρόνου.
Το παιχνίδι παρακολούθησαν περίπου 50 θεατές που έδωσαν το «παρών» στο Δημοτικό Στάδιο.


Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News