Προσφυγή Συλλόγου Υπαλλήλων Δήμου Ρόδου κατά των αποφάσεων ιδιωτικοποίησης του οδοφωτισμού

Προσφυγή Συλλόγου Υπαλλήλων Δήμου Ρόδου κατά των αποφάσεων ιδιωτικοποίησης του οδοφωτισμού

Προσφυγή Συλλόγου Υπαλλήλων Δήμου Ρόδου κατά των αποφάσεων ιδιωτικοποίησης του οδοφωτισμού

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 553 ΦΟΡΕΣ

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο Σύλλογος Υπαλλήλων Δήμου Ροδίων, αναφέρει τα εξής:

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Υπαλλήλων Δήμου Ροδίων, μετά από ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση σε έκτακτο Δ.Σ., κατέθεσε σήμερα 14 Απριλίου 2022 προσφυγή προς την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου κατά των Αποφάσεων 222/2022 και 951/2021 της Οικονομικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου.

Οι παραπάνω αποφάσεις αφορούν τη σύμπραξη μέσω ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα) της Υπηρεσίας “Ενεργειακή Αναβάθμιση – Αυτοματοποίηση Συστημάτων Ηλεκτροφωτισμού Κοινοχρήστων Χώρων – Εφαρμογές Smart Cities, με εξοικονόμηση Ενέργειας στο Δήμο Ρόδου” με την Ανώνυμη εταιρεία “Ο.Τ.Ε. Α.Ε.”. Η ιδιωτικοποίηση του οδοφωτισμού με πρόσχημα την εφαρμογή της τεχνολογίας LED αποτελεί γενικότερη επιλογή των εκάστοτε κυβερνήσεων.

Για αυτό και σχεδόν όλες οι δημοτικές αρχές πάνε «χέρι-χέρι» με την κυβέρνηση και την πολιτική της «ανάπτυξης» της κερδοφορίας των επιχειρηματικών ομίλων, σε βάρος των εργαζομένων και των δημοτών που θα κληθούν να πληρώσουν το μάρμαρο.

Ενώ οι δημοτικές αρχές θα μπορούσαν με τους εργαζόμενους του Δήμου τους να αντικαταστήσουν τα παλαιάς τεχνολογίας φωτιστικά με τα νέας τεχνολογίας οικονομικά τύπου LED, πληρώνοντας μόνο την προμήθεια των λαμπτήρων, αυτές επιλέγουν να δαπανήσουν σχεδόν τα τριπλάσια και πλέον χρήματα, αρκεί αυτά να πάνε στις τσέπες των μεγαλοεργολάβων και των ομίλων.

Στην περίπτωση του Δήμου Ρόδου, το όλο πακέτο ενεργειακής αναβάθμισης-αυτοματοποίησης του συστήματος Ηλεκτροφωτισμού και εφαρμογές smart cities θα κόστιζε 7,8 εκ ευρώ, ενώ με την εν λόγω σύμβαση ΣΔΙΤ εκτοξεύεται στα 21,22 εκ ευρώ. Πρόκειται για μια μη συμφέρουσα σύμβαση που αφενός υποβαθμίζει τις υπηρεσίες ηλεκτροφωτισμού και τους εργαζόμενους, αφετέρου το όφελος από την εξοικονόμηση ρεύματος κατά 85% πηγαίνει στον ανάδοχο και μόνο το 15% στο Δήμο Ρόδου.

Για 12 έτη θα πρέπει να καταβάλλουμε ετησίως 1,8 εκ ευρώ από τα ανταποδοτικά τέλη στον ανάδοχο, την ώρα που ο Δήμος Ρόδου ταμειακά εισπράττει γύρω στα 7 εκ ευρώ, τα οποία δεν επαρκούν ούτε για τις ανάγκες της Δ/νσης Καθαριότητας και Ανακύκλωσης.

Διαβάστε ακόμη

Σφραγισμένο ως επικίνδυνο, αλλά... γεμάτο νεαρούς που κάνουν βουτιές – Πριν θρηνήσουμε θύματα θα ληφθούν μέτρα;

«Κραυγή αγωνίας» από τη «Δίοδο» για το αβέβαιο μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Κορυφώνεται η τουριστική κίνηση στο αεροδρόμιο της Ρόδου – Συνωστισμός σε αφίξεις και αναχωρήσεις

Μετά από δεκαετίες, η Κάλυμνος γυρίζει σελίδα – Υπεγράφη η χρηματοδότηση για την απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων σκαφών από το λιμάνι

Στο επίκεντρο της συνάντησης του Δημάρχου με τον Διοικητή της 2ης ΥΠΕ, η ενίσχυση του Νοσοκομείου Καλύμνου και η υγειονομική κάλυψη των μικρών νησιών

Ξεκίνησε η καταβολή του Μεταφορικού Ισοδύναμου για τα καύσιμα του 2024 – Δήλωση του Γιάννη Παππά

Νέα Επιτροπή Εκπροσώπησης στο ΚΑΠΗ Αγίου Ιωάννη – Ο Μιχάλης Τσίκκης πρώτος σε ψήφους

Τάκης Πότσος: Ανυπαρξία δομών για δημιουργική απασχόληση των παιδιών στη Ρόδο και ειδικά κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού