«Καταιγίδες» ανατιμήσεων και ακρίβειας ξεκίνησαν στα νησιά μας

«Καταιγίδες» ανατιμήσεων και ακρίβειας ξεκίνησαν στα νησιά μας

«Καταιγίδες» ανατιμήσεων και ακρίβειας ξεκίνησαν στα νησιά μας

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 575 ΦΟΡΕΣ

Στα ύψη το κόστος μεταφοράς, τα καύσιμα και οι λογαριασμοί ρεύματος

Σφοδρές ανατιμήσεις σαρώνουν ήδη τα νησιά μας και τις τσέπες νοικοκυριών και επιχειρηματιών, οι οποίοι σαστισμένοι βλέπουν από τη μια μέρα στην άλλη τις τσέπες τους να αδειάζουν και το οικογενειακό τους εισόδημα να εξανεμίζεται ακόμα περισσότερο.

Πέραν των υπολοίπων ανατιμήσεων που μέχρι σήμερα γνωρίζαμε, «φωτιά» έχουν πάρει οι τιμές στις μεταφορές προς και από τα νησιά μας και ειδικά οι τιμές των μεταφορικών εταιριών.

Μιλώντας χθες στη «Ρ» επιχειρηματίας της Ρόδου που δραστηριοποιείται επί σειρά ετών στον κλάδο των μεταφορών, επισήμανε ότι η κατάσταση στην αγορά έχει ξεπεράσει κάθε όριο πλέον, αφού το κόστος μιας νταλίκας που απαιτείται να μεταφερθεί από τον Πειραιά στη Ρόδο και να επιστρέψει εκ νέου πίσω, ανέρχεται πλέον στα 2.132 ευρώ από τα 1.400 ευρώ περίπου που έφθανε τους προηγούμενους μήνες!

Το γεγονός σε συνδυασμό με την αύξηση των εισιτηρίων στους ναύλους, οφείλεται στην αντίστοιχη αύξηση των καυσίμων η οποία δεν άφησε ανεπηρέαστο και αυτό τον τομέα.

Το κόστος αυτό αναμένεται εκ των πραγμάτων να μετακυλήσει στον καταναλωτή που είναι και ο τελικός αποδέκτης, με ότι μπορεί να συνεπάγει κάτι τέτοιο.
«Κανείς δεν ξέρει που και πως θα τελειώσει η δοκιμασία αυτή.»

Όσο ο πόλεμος στην Ουκρανία είναι ανοιχτός, κανείς δεν είναι σε θέση ακόμα να υπολογίσει πότε και πως θα τελειώσει αυτή η δοκιμασία, η οποία εκ των πραγμάτων θα πλήξει πολύ χειρότερα τα νησιά μας, τους κατοίκους και τις επιχειρήσεις, εξαιτίας του μεταφορικού κόστους που ήδη έχει εκτοξευτεί.

Ο γραμματέας του Εμπορικού Συλλόγου της Ρόδου κος Κώστας Σπανός, είχε προειδοποιήσει εγκαίρως πριν από μερικές εβδομάδες για τις ανεξέλεγκτες αυτές αυξήσεις στα μεταφορικά και στον ενεργειακό τομέα.
Στο πλαίσιο αυτό, εργαζόμενοι και επιχειρηματίες, περιμένουν να δουν πως θα εξελιχθούν οι επόμενες εβδομάδες και μήνες και πόσο δυσβάστακτες θα είναι οι αυξήσεις που στην καλύτερη περίπτωση θα ξεπεράσουν το 15 έως 20%.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο η αγορά του νησιού μας και ειδικά ο τουριστικός τομέας στον οποίο ανήκει το σύνολο των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται, αναζητά να βρει τον βηματισμό του και να σταθεροποιηθεί ανάμεσα στα υπέρογκα έξοδα που εκ των πραγμάτων προκύπτουν από τις ανατιμήσεις σε καύσιμα, ναύλους και προϊόντα και εκείνων που είχαν συσσωρευτεί σταδιακά την τελευταία διετία εξαιτίας των μέτρων που είχαν ληφθεί για την Πανδημία.

Διαβάστε ακόμη

Λιμάνια: Εξετάζεται η τοποθέτηση slots όπως στα αεροδρόμια

Ο πρώην υπουργός Λ. Αυγενάκης φαίνεται να χειροδικεί σε εργαζόμενο του αερολιμένα Ελ. Βενιζέλος επειδή έχασε την... πτήση του

Ρόδος: Περίεργη υπόθεση με πυροσβέστη που κατήγγειλε ανωτέρους του και τώρα απειλείται με απόταξη

Κρουαζιέρα: Zητείται νέο εθνικό σχέδιο

Βρέθηκε λύση για τις εργασίες στο συγκρότημα της Νέας Αγοράς

Η ΕΠΟΤ Tourism Think Tank οργανώνει την εκδήλωση, «Ολιστική Βιώσιμη Ανάπτυξη»

Χωρίς φανάρια για δεύτερη ημέρα η Κοδριγκτώνος

Αλέξανδρος Βασιλικός για τον υπερτουρισμό: «Είμαστε πολύ μακριά από τα ισπανικά μοντέλα»