Με δεκαέξι μετάλλια επέστρεψαν οι βετεράνοι Ρόδου από το Βαλκανικό κλειστού στίβου

Με δεκαέξι μετάλλια επέστρεψαν οι βετεράνοι Ρόδου από το Βαλκανικό κλειστού στίβου

Με δεκαέξι μετάλλια επέστρεψαν οι βετεράνοι Ρόδου από το Βαλκανικό κλειστού στίβου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1875 ΦΟΡΕΣ

Το περασμένο Σαββατοκύριακο έγινε στη Σλοβενία και συγκεκριμένα στο Νόβο Μέστο το Βαλκανικό Πρωτάθλημα Βετεράνων στον κλειστό στίβο, συμπεριλαμβανομένων και κάποιων αγωνισμάτων στον ανοικτό.

Εκεί βρέθηκε η αποστολή του ΣΕΒΑΣ Ρόδου κι επέστρεψε στη βάση της με την εξαιρετική «συγκομιδή» των δεκαέξι μεταλλίων!

Όσον αφορά τους Άνδρες, ο Παντελής Χρυσοχός κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στα 400μ., το μήκος και το τριπλούν, πετυχαίνοντας μάλιστα βαλκανικά κι εννοείται πανελλήνια ρεκόρ, ενώ τερμάτισε πρώτος και στα 60μ., χωρίς όμως αυτό να συνδυαστεί με κάποια κορυφαία διεθνή επίδοση. Ο Ροδίτης αθλητής επίσης, ήταν «ασημένιος» ως μέλος της ομάδας 4χ200.

Από κει και πέρα, ο Μόσχος Μόσχου πήρε το χρυσό στα 4χ200 μαζί με την ομάδα της κατηγορίας του, το ασημένιο σε 200, 400 μ. και μήκος, ενώ ήταν «χάλκινος» στα 60 μ.

Όσον αφορά τις Γυναίκες, η πρωταθλήτριά μας, Μάγδα Ροϊλίδου, εντυπωσίασε για άλλη μια φορά, όπως αναμενόταν, και πήρε χρυσά μετάλλια συνδυασμένα με βαλκανικά και πανελλήνια ρεκόρ σε σφαίρα, δίσκο, ακόντιο και σφύρα. Η Χρυσάνθη Ριζοπούλου, στην πρώτη της μάλιστα συμμετοχή, κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο σε τριπλούν και μήκος.

Διαβάστε ακόμη

Οι Δωδεκανήσιοι που θα συμμετάσχουν στο πανελλήνιο αναπτυξιακό στίβου Κ16 στη Θήβα

Δυναμώνει το κέντρο του ο Ευαγόρας με τον Νικόλαο Λυκομήτρο

Επιστροφή της Ειρήνης Παπαεμμανουήλ στον Σταυρό Καλυθιών και νέες ανανεώσεις

Έζρα Μανιόν: «Σπουδαία πρόκληση ο Κολοσσός»

Από τον Ζέφυρο προς την Καλλιθέα οι δεύτερες «Παράκτιες Διαδρομές» του ΑΣΙΑΘ Ρόδου

Στα ρεκόρ του Βαλκανικού του Βόλου η Ραφαέλα Σπανουδάκη με την ομάδα 4x100

Και τη νέα περίοδο στον Ταξιάρχη Καλάθου ο Κυριάκος Στελλάς

Παραμένουν στον Ορφέα οι Θεόφιλος Τσικούρης και Μαρσέλ Μιρασί