Κορωνοϊός: Τέλος από το Σάββατο η χρήση μάσκας σε εξωτερικούς χώρους

Κορωνοϊός: Τέλος από το Σάββατο η χρήση μάσκας σε εξωτερικούς χώρους

Κορωνοϊός: Τέλος από το Σάββατο η χρήση μάσκας σε εξωτερικούς χώρους

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1058 ΦΟΡΕΣ

Την άρση της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας σε εξωτερικούς χώρους εισηγήθηκε η Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων του υπουργείου Υγείας για τον κορωνοϊό.

Ωστόσο, οι ειδικοί διατύπωσαν ισχυρή σύσταση για τη χρήση της μάσκας σε εξωτερικούς χώρους όπου υπάρχει συνωστισμός για τα άτομα που κινδυνεύουν να εκδηλώσουν σοβαρή νόσο, εάν μολυνθούν με κορωνοϊό, και φυσικά για τους ανεμβολίαστους.

Επίσης, η επιτροπή εμπειρογνωμόνων εισηγήθηκε να αυξηθεί η χωρητικότητα στα μέσα μαζικής μεταφοράς στο 100%.

Η εισήγηση της επιτροπής έγινε άμεσα αποδεκτή από την κυβέρνηση. Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρεται: «Στη σημερινή συνεδρίασή της η Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων υπό την Γενική Γραμματέα Δημόσιας Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη, εισηγήθηκε την άρση της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας στους εξωτερικούς χώρους. Παραμένει όμως ως ισχυρή σύσταση η χρήση μάσκας σε εξωτερικούς χώρους με συνωστισμό, καθώς και σε άτομα με παράγοντες κινδύνου για σοβαρή νόσο και ανεμβολίαστα άτομα».

«Η εισήγηση της Επιτροπής γίνεται αποδεκτή από την Κυβέρνηση και οι λεπτομέρειες θα διευκρινίσουν στην υπό έκδοση ΚΥΑ. Τα νέα μέτρα θα τεθούν σε εφαρμογή από το Σάββατο 05.03.2022» καταλήγει η ανακοίνωση.

Πηγή: protothema.gr

Διαβάστε ακόμη

Πέντε συλλήψεις σε ένα 24ωρο για εμπρησμούς από αμέλεια σε Φθιώτιδα, Σέρρες, Αττική και Ρόδο

Αγορά εργασίας στην εποχή του ΑΙ: Ποια επαγγέλματα επηρεάζονται ήδη, ποια αντέχουν στην επόμενη μέρα, δείτε λίστα

ΥΠΑΑΤ: Στο Μητρώο Αγροτών οι συνταξιούχοι αναπηρίας που συνεχίζουν την αγροτική δραστηριότητα

Υπερψηφίστηκε ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης: Από την πρώτη Κυριακή θα εκλέγονται δήμαρχοι και περιφερειάρχες

Μία κάρτα για όλες τις προνοιακές παροχές!

«Καλάθι» ΔΕΘ: Οι παρεμβάσεις που εξετάζει η κυβέρνηση και οι ομάδες που μπαίνουν στο επίκεντρο

Ενισχύεται το ΕΚΑΒ με δύο ελικόπτερα για να "χτυπηθούν" οι ελλείψεις στα νησιά

ΜΙΔΑ: Το ψηφιακό «μάτι» της ΑΑΔΕ στα ακίνητα με πρόστιμα έως 1.000 ευρώ