Νέο «μπαμ» στον αγωγό λυμάτων στο κέντρο της Ρόδου: Γέμισε με λύματα ολόκληρη η περιοχή

Νέο «μπαμ» στον αγωγό λυμάτων στο κέντρο της Ρόδου: Γέμισε με λύματα ολόκληρη η περιοχή

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 8794 ΦΟΡΕΣ

Για μια ακόμα φορά, ο καταθλιπτικός αγωγός λυμάτων που βρίσκεται στην πλατεία Eλευθερίας, έσπασε σήμερα το πρωί, πλημμυρίζοντας με λύματα ολόκληρη την περιοχή και προκαλώντας αφόρητη δυσοσμία σε όσους εργάζονται στις υπηρεσίες του κέντρου ή ήταν διερχόμενοι από το σημείο.

Ο αγωγός, αξίζει να σημειωθεί ότι είχε επισκευαστεί πρόσφατα καθώς είχε παρουσιάσει και πάλι βλάβη την περασμένη Τετάρτη, δημιουργώντας αντίστοιχα προβλήματα.

Το πρόβλημα αυτό, καταγράφεται τα τελευταία 20 τουλάχιστον χρόνια, εξαιτίας κατασκευαστικής κακοτεχνίας, ενώ οι φορές που έχει σπάσει ξανά και ξανά το συγκεκριμένο σημείο του αγωγού, υπολογίζονται πλέον σε περισσότερες από 100 όλα αυτά τα χρόνια.

Διαβάστε ακόμη

Σημαντικές επιτυχίες είχαν οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου της Ρόδου

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι στον Καλαμώνα

Φωτιά σε καλαμιές ανάμεσα σε Δαματριά και Θολό - Μεγάλη κινητοποίηση των δασοπυροσβεστικών δυνάμεων του νησιού

Τρεις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου την επόμενη εβδομάδα

Ρόδος: Συζήτηση για τα χωροταξικά ΑΠΕ και Βιομηχανίας στο περιφερειακό

Ο δήμος Ρόδου πραγματοποίησε εκτεταμένες εργασίες αποψίλωσης στ’ «Αμπέλια ΚΑΙΡ» για την ενίσχυση της πυροπροστασίας της περιοχής

Ν. Γερονικόλας: «Καμπουράκης και Κολιάδης, Ξανά στην ίδια πλευρά!»