Για τη λύση που δόθηκε στο θέμα του ΕΚΑΒ, εκφράζει με ανακοίνωσή του ο κ. Ν. Τσουκαλάς, ευχαριστώντας ιδιαίτερα όσους βοήθησαν.
Την ικανοποίησή του για τη λύση που δόθηκε στο θέμα του ΕΚΑΒ, εκφράζει με ανακοίνωσή του ο δήμαρχος Αταβύρου κ. Ν. Τσουκαλάς, ευχαριστώντας ιδιαίτερα όσους βοήθησαν.
Αναφέρει συγκεκριμένα τα εξής:
Οι δημότες και το Δημοτικό Συμβούλιο του δήμου Αταβύρου, ικανοποιημένοι από την επίλυση του προβλήματος σχετικά με τη λειτουργία του τομέα ΕΚΑΒ που εδρεύει στον Έμπωνα, εκφράζουν τις ευχαριστίες τους προς το νομάρχη Δωδ/σου κ. Μαχαιρίδη και τους υπόλοιπους τοπικούς φορείς, τοπικούς κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους, γενικό γραμματέα της περιφέρειας, και όλους τους συναδέλφους της τοπικής αυτοδιοίκησης που ενεργοποίησαν σήμερα την παρέμβαση του υπουργείου Υγείας και οδήγησαν στην αναίρεση της μετακίνησης του ασθενοφόρου στο χωριό των Φανών και στην εφαρμογή της ισχύουσας υπουργικής απόφασης για πλήρη επάνδρωση και λειτουργία του ασθενοφόρου επί 24ώρου βάσεως στην έδρα του.
Επίσης, ο δήμαρχος αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει πρωτίστως τους δημότες Αταβύρου για την ειρηνική και δυναμική τους συγχρόνως κινητοποίηση, σε ένα θέμα αυτονόητο για κάποιους άλλους αλλά και την αστυνομική διεύθυνση και τροχαία Ρόδου για την ουσιαστική συνεργασία τους με αποτέλεσμα να μην δημιουργηθούν έκτροπα παρότι το κλίμα ήταν τεταμένο.