Αν υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους οι κατά καιρούς υπεύθυνοι ...δεν θα είχαμε πολιτικούς στην Ελλάδα!

Αν υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους οι κατά καιρούς υπεύθυνοι ...δεν θα είχαμε πολιτικούς στην Ελλάδα!

Αν υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους οι κατά καιρούς υπεύθυνοι ...δεν θα είχαμε πολιτικούς στην Ελλάδα!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 386 ΦΟΡΕΣ

Κακίες

• Αν υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους οι κατά καιρούς πολιτικά υπεύθυνοι ...δεν θα είχαμε πολιτικούς στην Ελλάδα! Θα είχαν εξαντληθεί!

• Το ίδιο ισχύει και για τα τεκταινόμενα σε τοπικό επίπεδο, όπου τελικά ...δεν φταίει κανένας!

• Πράγματι, υπάρχουν ζητήματα που όντως απαιτούνται παραιτήσεις. Αποτελούν στοιχειώδη συμπεριφορά σεβασμού προς το κοινωνικό σύνολο!

• Τέτοιες συμπεριφορές πάντως δεν εντάσσονται στην κουλτούρα του νεοέλληνα. Ως συνήθως για όλα φταίνε οι άλλοι!

Ο κακός

Διαβάστε ακόμη

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο