Στα όριά του το προσωπικό του εμβολιαστικού κέντρου Ρόδου

Στα όριά του το προσωπικό του εμβολιαστικού κέντρου Ρόδου

Στα όριά του το προσωπικό του εμβολιαστικού κέντρου Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1255 ΦΟΡΕΣ

Το αδιαχώρητο επικρατεί το τελευταίο διάστημα στο Κέντρο Υγείας Ρόδου όπου αρκετοί συμπολίτες μας σπεύδουν – εξαιτίας και της καλπάζουσας αύξησης των κρουσμάτων- να εμβολιαστούν.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι λιγοστοί υπάλληλοι που – όπως δηλώνει στη «Ροδιακή» ο συντονιστής επιστημονικής λειτουργίας του Κέντρου Υγείας Ρόδου κ. Νίκος Παυλίδης- εργάζονται ακατάπαυστα και χωρίς άδειες από τον Φεβρουάριο, να έχουν ξεπεράσει κατά πολύ, τα όρια αντοχής τους!

Οι ίδιοι αυτοί υπάλληλοι καλούνται άλλωστε να λειτουργήσουν και τις λοιπές υπηρεσίες του Κέντρου Υγείας, όπως διαγνωστικές εξετάσεις, συνταγογραφήσεις κ.α.

Όλα τα παραπάνω λοιπόν συντελούν σε ένα και μόνο συμπέρασμα, στην ενίσχυση του υπάρχοντος προσωπικού και μάλιστα όσο το δυνατόν συντομότερα, καθώς σύμφωνα και με τις προβλέψεις των ειδικών, το επόμενο διάστημα προβλέπεται τουλάχιστον δύσκολο εξαιτίας της πανδημίας!

Ελ.Π.

Διαβάστε ακόμη

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου