Ξεκίνησε η κατασκευή του δικτύου ομβρίων στην Κω

Ξεκίνησε η κατασκευή του δικτύου ομβρίων στην Κω

Ξεκίνησε η κατασκευή του δικτύου ομβρίων στην Κω

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 341 ΦΟΡΕΣ

Σε δελτίο Τύπου που εξέδωσε ο Δήμος Κω αναφέρει τα εξής:

Ξεκίνησε η κατασκευή του δικτύου ομβρίων, από την οδό Μπουμπουλίνας, προκειμένου να αντιμετωπιστούν ριζικά τα προβλήματα που δημιουργούνται από πλημμυρικά φαινόμενα σε μια από τις πιο πυκνοκατοικημένες συνοικίες της Κω.

Το έργο υλοποιείται από ίδιους πόρους της ΔΕΥΑΚ, στο πλαίσιο συνολικού σχεδιασμού για την αντιμετώπιση ανάλογων προβλημάτων στην ευρύτερη περιοχή.

Πρόκειται για νέο δίκτυο διοχέτευσης των όμβριων υδάτων, κατά μήκος της οδού Μπουμπουλίνας, από την οδό Εθνικής Αντιστάσεως έως την Πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου (Δελφίνια) και σε τμήματα των οδών Βερροιοπούλου, Ιερού Λόχου, Σκεύου Ζερβού, Ψαρρών.

Η ΔΕΥΑΚ καλεί τους συνδημότες μας να δείξουν κατανόηση στο διάστημα κατασκευής του έργου και οι οδηγοί να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί κατά τη διέλευσή τους, προκειμένου να μη δημιουργηθούν προβλήματα.

Διαβάστε ακόμη

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Αύριο συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή Κω

Γιάννης Παππάς: «Η αλήθεια έχει μνήμη»

Η «κυρία» του λιμανιού της Κω ξαναζωντανεύει: Η Villa Brunetti σε μία νέα εποχή

Σύλληψη 35χρονου στην Κω για παραβίαση περιοριστικών όρων

Νίκος Στ. Μανούσης: Μια λησμονημένη πρωτοβουλία του Σταμάτη Κ. Μανούση και η ιστορική δικαίωση μιας ανάγκης της Κω

ΥΠΠΟ: Αποδόθηκαν στους πολίτες της Κω τρία σημαντικά μνημεία που είχαν υποστεί ζημιές από τον σεισμό του 2017- Δηλώσεις Λ. Μενδώνη

Σβουρένειο ΚΔΑΠμεΑ Δήμου Κω: Πρόγραμμα Εθελοντικής Προσφοράς και Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρία