Επιτυχημένο το επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα "Σχεδιασμός υλοποίηση και αξιολόγηση περιβαλλοντικών προγραμμάτων προσχολικής αγωγής"

Επιτυχημένο το επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα "Σχεδιασμός υλοποίηση και αξιολόγηση περιβαλλοντικών προγραμμάτων προσχολικής αγωγής"

Επιτυχημένο το επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα "Σχεδιασμός υλοποίηση και αξιολόγηση περιβαλλοντικών προγραμμάτων προσχολικής αγωγής"

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 561 ΦΟΡΕΣ

Με επιτυχία στέφθηκε το επιμορφωτικό σεμινάριο των δημοτικών παιδικών σταθμών και των ΚΔΑΠ του νησιού της Ρόδου με θέμα «Σχεδιασμός υλοποίηση και αξιολόγηση περιβαλλοντικών προγραμμάτων προσχολικής αγωγής».

Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στη νέα πτέρυγα του Νεστορίδειου Μελάθρου του Μουσείου Νεοελληνικής Τέχνης του Δήμου Ρόδου και διοργανώθηκε από το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση» του ΤΕΠΑΕΣ του Πανεπιστημίου Αιγαίου και τη Διεύθυνση Προσχολικής Αγωγής και Δημιουργικής απασχόλησης του Δήμου Ρόδου, ενώ συμμετείχαν μεταξύ άλλων ο αντιδήμαρχος Παιδείας Στράτος Καρίκης, η ειδική σύμβουλος του Δημάρχου A. Καμπουράκη σε θέματα πολιτισμού, αποδήμων και διεθνών σχέσεων, Δρ. Δέσποινα Χατζηδιάκου, οι αναπληρωτές καθηγητές του ΤΕΠΑΕΣ του Παν. Αιγαίου, κ. Νικόλαος Ανδρεαδάκης, κ. Παναγιώτης Σταμάτης, κ. Βασίλης Παπαβασιλείου και η επίκουρη καθηγήτρια του ΤΕΠΑΕΣ κα Νικολάου Ελένη.

Στο χαιρετισμό του, ο κ. Καρίκης εξήρε τη συνεργασία των προσχολικών κέντρων του Δήμου Ρόδου με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Τόνισε ότι η επιμόρφωση των στελεχών των προσχολικών κέντρων αποτελεί υποχρέωση της δημοτικής αρχής, καθώς διασφαλίζει τη διαρκή βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Αναφερόμενος στο θέμα του συνεδρίου, είπε ότι η προστασία του περιβάλλοντος, εξαρτάται από τις συμπεριφορές όλων μας και κυρίως των παιδιών, επισημαίνοντας ότι είναι απολύτως αναγκαία η ευαισθητοποίηση τους και η καλλιέργεια της περιβαλλοντικής τους συνείδησης.

Τέλος, ο κ. Καρίκης συνεχάρη την αναπληρώτρια διευθύντρια της Διεύθυνσης Προσχολικής Αγωγής και Δημιουργικής απασχόλησης του Δήμου Ρόδου, κα Τσαμπίκα Διάκου, καθώς επίσης τα μέλη της επιστημονικής και οργανωτικής επιτροπής, κα Θεοδώρα Βιδούρη, και Ελένη Νικολάου, κα Μαίρη Κωνσταντίνου, κα Κατερίνα Καντίνου, κα Χριστίνα Σέλληνα, κα Ξένια Καραγιώργου, κ. Βασίλη Παπβασιλείου,κ. Νικόλαο Ράπτη και τον κ. Παναγιώτη Σταμάτη για την άψογη διοργάνωση.

Διαβάστε ακόμη

Εκλογές για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων στο Πρωτοβάθμιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο της 2ης ΔΥΠΕ

Ξενοδοχοϋπάλληλοι Ρόδου προς τους τουρίστες: «Η πραγματικότητά πίσω από την καρτ ποστάλ»!

Και επίσημα δήμαρχος Λειψών η Ευαγγελίστρια Λαουντού

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Έφυγε από τη ζωή ο Μανώλης Διακομανώλης - Θλίψη και συγκίνηση σε Ρόδο και Κάρπαθο

Γιάννης Παππάς: Θωρακίζουμε τα Δωδεκάνησα απέναντι στη λειψυδρία»

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην πάρεδρος της Αγίας Μαρίνας, Μηνάς Ασπράς

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη σύσκεψη εργασίας, παρουσία του νέου Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Φώτη Μάγγου