Ανοιχτή επιστολή των νεφροπαθών της Κω για τα προβλήματα της μονάδας τους

Ανοιχτή επιστολή των νεφροπαθών της Κω για τα προβλήματα της μονάδας τους

Ανοιχτή επιστολή των νεφροπαθών της Κω για τα προβλήματα της μονάδας τους

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 308 ΦΟΡΕΣ

Ανοικτή επιστολή στους βουλευτές Δωδεκανήσου, τον Περιφερειάρχη, τον Έπαρχο και τον Δήμαρχο Κω καθώς επίσης και τον διοικητή του Νοσοκομείου της Κω, απέστειλε ο Σύλλογος Νεφροπαθών του νησιού, επισημαίνοντας αφενός τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και ζητώντας αφετέρου την άμεση αντιμετώπισή τους.

Οι εκπρόσωποι των νεφροπαθών, ζητούν την άμεση κάλυψη των κενών θέσεων σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό στη Μονάδα Τεχνητού Νεφρού καθώς επίσης και την εγκατάσταση στην ίδια μονάδα κεντρικής θέρμανσης και ψύξης.
Στην επιστολή τους επισημαίνουν συγκεκριμένα:

«Αξιότιμοι κύριοι/κυρίες,
Με την παρούσα επιστολή μας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Μονάδα Τεχνητού Νεφρού του Νοσοκομείου ΚΩ.
Το νοσοκομείο της Κω αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα προσωπικού σε βασικές ειδικότητες. Είναι ένα νοσοκομείο που καλύπτει τις ανάγκες ενός νησιού που αποτελεί τον τέταρτο κορυφαίο τουριστικό προορισμό της χώρας ενώ καλύπτει και τις ανάγκες των γύρω νησιών.

Στην πρόσφατη προκήρυξη του Υπουργείου Υγείας για το νοσοκομείο της Κω έχει προκηρυχτεί η κάλυψη δύο θέσεων ειδικευμένων ιατρών, μιας Παθολόγου Επιμελητού Α’ και Διευθυντή του Ακτινολογικού Τμήματος.
Προς έκπληξή μας δεν συμπεριελήφθη στην προκήρυξη η θέση Νεφρολόγου.
Αυτή τη στιγμή στο Νοσοκομείο της Κω υπηρετούν ένας Νεφρολόγος, ένας Γενικής Ιατρικής και 6 Νοσηλευτές στη Μονάδα Τεχνητού Νεφρού.

Η μοναδική Νεφρολόγος που υπάρχει εξυπηρετεί 34 μόνιμους τακτικούς ασθενείς και τα έκτακτα περιστατικά. Ταυτόχρονα έχει και την ιατρική φροντίδα για 15 μεταμοσχευμένους ασθενείς.
Υπάρχουν και 4 ασθενείς που σε σύντομο χρονικό διάστημα θα χρειάζονται αιμοκάθαρση.
Δευτερευούσης αλλά επίσης μεγάλης σημασίας είναι και η θέρμανση/ψύξη της μονάδας, μιας και οι ασθενείς πρέπει να βρίσκονται σε μια σωστά ελεγχόμενη θερμοκρασία.

Συνοψίζοντας, για τη σωστή και πάνω από όλα ασφαλή λειτουργία της μονάδας χρειάζονται 3 Νεφρολόγοι και 8 έμπειροι Νοσηλευτές.
Η υποστελέχωση της Μονάδας θέτει σε κίνδυνο τη ΖΩΗ των Αιμακαθαρόμενων!
Για όλα τα παραπάνω σας καλούμε να σταθείτε πλάι μας έτσι ώστε να εισακουστούμε και η Μ.Ν.Τ. να μπορεί να επιτελέσει το τόσο σημαντικό έργο για την επιβίωση των ασθενών».

Διαβάστε ακόμη

Μιχάλης Θωμάτος: «Συνεχίζουμε με σχέδιο, συνεργασία και ταπεινότητα, γνωρίζοντας ότι έχουμε μπροστά μας ένα απαιτητικό καλοκαίρι»

Αντώνης Καμπουράκης: «Κύριε Γερονικόλα, τελικά σας ενοχλεί η πραγματικότητα ή απλώς δεν σας βολεύει;»

Σημαντικές επιτυχίες είχαν οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου της Ρόδου

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι στον Καλαμώνα

Φωτιά σε καλαμιές ανάμεσα σε Δαματριά και Θολό - Μεγάλη κινητοποίηση των δασοπυροσβεστικών δυνάμεων του νησιού

Τρεις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου την επόμενη εβδομάδα

Ρόδος: Συζήτηση για τα χωροταξικά ΑΠΕ και Βιομηχανίας στο περιφερειακό