Φετινό ατομικό ρεκόρ από τον Μιχάλη Σεΐτη και 6η θέση στο Τόκιο
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 940 ΦΟΡΕΣ
Παρά τη μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλε, ο Μιχάλης Σεΐτης δεν κατάφερε σήμερα να βρεθεί σε μια από τις τρεις πρώτες θέσεις του τελικού των 200μ. στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο, όσον αφορά την κατηγορία Τ64.
Αν και πέτυχε την καλύτερη φετινή του επίδοση με 22.87, ο αθλητής από τη Ρόδο τερμάτισε στην 6η θέση κι έτσι ολοκλήρωσε την παρουσία του στους αγώνες της Ιαπωνίας.
Πρώτος ήταν ο Σέρμαν Ισίντρο Γκουίτι από την Κόστα Ρίκα με 21.43 κι ακολούθησαν ο Γερμανός Φελίξ Στρενγκ (21.78) με τον Τζάριντ Ουάλας από τις ΗΠΑ (22.09).

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News