Το Ελεγκτικό Συνέδριο ζήτησε πίσω επίδομα που ελάμβανε ο βοσκός των Ιμίων

Το Ελεγκτικό Συνέδριο ζήτησε πίσω επίδομα  που ελάμβανε ο βοσκός των Ιμίων

Το Ελεγκτικό Συνέδριο ζήτησε πίσω επίδομα που ελάμβανε ο βοσκός των Ιμίων

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 683 ΦΟΡΕΣ

Για τον βοσκό των Ιμίων που έφυγε από τη ζωή μίλησε στην Ολομέλεια της Βουλής ο Α’ αντιπρόεδρος της Βουλής, Νικήτας Κακλαμάνης τονίζοντας πως «το Ελεγκτικό Συνέδριο ζήτησε πίσω επίδομα που ελάμβανε για βενζίνη στη βάρκα του».

«Διάβασα σήμερα το πρωτοσέλιδο την εφημερίδα «ΕΣΤΙΑ» ότι απεβίωσε στα 94 χρόνια του ο βοσκός των Ιμίων. Η Βουλή τού λέει το τελευταίο αντίο. Ακούστε όμως τι άλλο διάβασα. Του εδίδετο ένα επίδομα από τον δήμο της Καλύμνου για τη βενζίνη που έβαζε στη βάρκα του για να πάει απέναντι. Και έρχεται το Ελεγκτικό Συνέδριο και βγάζει απόφαση ως αχρεωστήτως καταβληθέντα και ζητάει από τους κληρονόμους του και από τον Δήμο Καλύμνου να επιστρέψουν τα λεφτά» επεσήμανε όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

«Θέλω να πιστεύω ότι ο κ. Πέτσας θα μας ακούσει και αμέσως θα τακτοποιήσει το θέμα. Για το Ελεγκτικό Συνέδριο, παρότι σέβομαι τους θεσμούς, δεν θέλω να πω τη λέξη που ταιριάζει» είπε.

Διαβάστε ακόμη

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»