Ο Γιάννης μάς ξενύχτισε και τώρα πάμε Τόκιο…
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 190 ΦΟΡΕΣ
Εντάξει, το ξέρουμε πως δεν είναι και το καλύτερό μας ημών των Ευρωπαίων να πραγματοποιούνται διοργανώσεις τεράστιας σημασίας όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην Ασία ή την Αμερική, κι αναφέρομαι στη διαφορά της ώρας με το …βάρβαρο ξύπνημα ή ξενύχτι. Κάντε όμως κομματάκι προσπάθεια παραπάνω και θυσιάστε τον χρόνο σας πριν πάτε στη δουλειά, για να παρακολουθήσετε τα προκριματικά του στίβου στο Τόκιο.
Καλοκαιράκι είναι και θ’ αναζωογονηθείτε με το πρωινό ξύπνημα παρέα με καλές επιδόσεις. Πολλοί Έλληνες άλλωστε συνήθισαν αυτές τις «υπερβολές» στη ζωή τους με το ξενύχτι για να παρακολουθήσουν τα μαγικά παιχνίδια των Μπακς στο ΝΒΑ και τον Γιάννη Αντετοκούνμπο έως και την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Ειδικά εμείς εδώ στα Δωδεκάνησα δεν θα ταλαιπωρηθούμε και πολύ γιατί η Ραφαέλα Σπανουδάκη θα τρέξει μόνο τα προκριματικά στα 100 και τα 200μ. χαράματα, αλλά αν προκριθεί, τα ημιτελικά και οι τελικοί θα διεξαχθούν μεσημεριανές ή απογευματινές ώρες.
Η Νικόλ Κυριακοπούλου δεν θα μας… ζορίσει πολύ, αφού θ’ αγωνιστεί μεσημεράκι κι έτσι θα έχουμε την ευκαιρία κι εμείς οι του Τύπου να δημοσιεύουμε όπως πρέπει τ’ αποτελέσματα χωρίς χρονοκαθυστέρηση.
Οι φετινοί αγώνες στην Ιαπωνία θα ‘ναι κάπως διαφορετικοί, γιατί ναι μεν διεξάγονται έναν χρόνο μετά και χωρίς κόσμο στις αθλητικές εγκαταστάσεις, έχουν όμως το χαρακτηριστικό της «δίψας» εκείνης για διάκριση από κάθε αθλητή ή αθλήτρια, που είδε να κινδυνεύει ό,τι δημιούργησε μέσα σε μια πορεία ετών.
Κυριακοπούλου και Σπανουδάκη βρίσκονται ήδη στο προπονητικό κέντρο του Μισάτο κάτω από εξαιρετικές συνθήκες και σε τρεις μέρες θα μετακομίσουν στο Τόκιο για να εγκλιματιστούν και να πάνε όσο πιο μακριά γίνεται, αγωνιστικά πάντα. Μετά το Euro και το ΝΒΑ η «σκυτάλη» πάει στους Ολυμπιακούς Αγώνες ως το κυριότερο σημείο ανάδειξης της αθλητικής αγάπης και κουλτούρας μας, γι’ αυτό μην τυχόν και το χάσετε. Εδώ είμαστε και θα ‘χουμε πολλά να πούμε και μες στους αγώνες.
ΤΣΑΜΠΙΚΟΣ ΠΑΤΣΑΪΣ

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News