Αποχώρησε προσωρινά από την περιφέρεια ο Βασίλης Υψηλάντης
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1095 ΦΟΡΕΣ
Την προσωρινή αποχώρηση του κ. Βασίλη Υψηλάντη προκάλεσε, σύμφωνα με πληροφορίες, το γεγονός ότι δεν επετράπη να μπει στο γραφείο του περιφερειάρχη μαζί με τον υπουργό Οικονομικών κο Χρήστο Σταϊκούρα!
Ο βουλευτής Δωδεκανήσου και κοσμήτορας της Βουλής κ. Βασίλης Υψηλάντης δεν δέχθηκε να περιμένει ούτε ένα λεπτό στους διαδρόμους της περιφέρειας και για τον λόγο αυτό αποχώρησε μέχρι να ολοκληρωθεί η προσωπική συνάντηση του υπουργού με τον περιφερειάρχη.
Για το περιστατικό, πάντως, το γραφείο Τύπου της περιφέρειας, εξέδωσε σχετική ανακοίνωση επισημαίνοντας ότι «από καμία σύσκεψη δεν διώχθηκε ο βουλευτής Βασίλης Υψηλάντης. Πριν από την έναρξη της σύσκεψης στο γραφείο του Περιφερειάρχη, υπό τον Υπουργό Οικονομικών κ. Σταϊκούρα με τη συμμετοχή βουλευτών και τοπικών φορέων, ο Περιφερειάρχης, ως οικοδεσπότης, ζήτησε ευγενικά να έχει μια ολιγόλεπτη κατ’ ιδίαν συζήτηση με τον Υπουργό. Όλοι δέχθηκαν το αίτημα του κ. Χατζημάρκου ως απολύτως λογικό.
Ο βουλευτής Βασίλης Υψηλάντης έλαβε κανονικά μέρος στη σύσκεψη, η οποία ακολούθησε λίγα λεπτά αργότερα με τη συμμετοχή των βουλευτών Μίκας Ιατρίδη και Ιωάννη Παππά και των τοπικών φορέων, όπου έκανε το παράπονό του και έλαβε εξηγήσεις».

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News