Έντονες διαμαρτυρίες της ΔΕΣ ΡΟΔΑ για «γκράφιτι» μέσα σε λεωφορείο

Έντονες διαμαρτυρίες  της ΔΕΣ ΡΟΔΑ για «γκράφιτι» μέσα σε λεωφορείο

Έντονες διαμαρτυρίες της ΔΕΣ ΡΟΔΑ για «γκράφιτι» μέσα σε λεωφορείο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 5242 ΦΟΡΕΣ

Την έντονη αντίδραση των αρμοδίων της ΔΕΣ ΡΟΔΑ προκάλεσαν χθες τα συνθήματα που γράφτηκαν με μαρκαδόρο σε λεωφορείο της γραμμής που κινείται στην περιοχή της Δημοτικής Ενότητας Πεταλούδων.

Στην ανακοίνωση που εξέδωσε η ΔΕΣ ΡΟΔΑ αναφέρεται συγκεκριμένα:
«Η ΔΕΣ ΡΟΔΑ δεν θα δεχθεί κανενός είδους βανδαλισμό ειδικά σε ανακαινισμένα λεωφορεία της. Είναι ντροπή εμείς οι ίδιοι να μην σεβόμαστε τη δημοτική περιουσία και να έχουμε μόνο απαιτήσεις.

Στις 27 Μαϊου, δεν θα εκτελεσθεί το μαθητικό δρομολόγιο των 13:20 από ΚΡΕΜΑΣΤΗ - ΠΑΣΤΙΔΑ - ΜΑΡΙΤΣΑ - ΔΑΜΑΤΡΙΑ καθότι το λεωφορείο θα «μπει» στο συνεργείο για επισκευή και καθαρισμό από τα «γκράφιτι». Από τη μεριά μας θα εντείνουμε τους ελέγχους στα δρομολόγια που παρατηρούνται βανδαλισμοί. Όποιος εντοπίζεται θα αναφέρεται στο σχολείο του και θα επιβαρύνεται με τα έξοδα αποκατάστασης.»

Διαβάστε ακόμη

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!