Flashback: Ο πρόεδρος του Άρη, Νίκος Μαυριός, πανηγυρίζει την κατάκτηση του πρωταθλήματος
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 329 ΦΟΡΕΣ
Πάμε ξανά δέκα χρόνια πίσω, στην απονομή του κυπέλλου του πρωταθλητή της Β’ Κατηγορίας
στον Άρη.
Εδώ είναι ο πρόεδρος, Νίκος Μαυριός, με τον οποίο πανηγυρίζουν οι παίκτες τον τίτλο και την πετυχημένη πορεία μιας ομάδας αποτελούμενης κατά 90% από Αρχαγγελίτες.
Ο Νίκος Μαυριός τότε και η διοίκησή του, χωρίς τις μεγάλες μεταγραφές «μισθοφόρων», όχι μόνο κατάφεραν να πάρει ο Άρης την άνοδο, αλλά και την επόμενη χρονιά να κατακτήσει το Κύπελλο στο Δημοτικό Στάδιο απέναντι στον πρωταθλητή και πολύ ισχυρό τότε ΑΟ Δικαίου.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News