Τον άλλο μήνα η δρομολόγηση ταχύπλοου σκάφους στη γραμμή Ρόδου-Καρπάθου-Κάσου- Σητείας

Τον άλλο μήνα η δρομολόγηση ταχύπλοου σκάφους στη γραμμή Ρόδου-Καρπάθου-Κάσου- Σητείας

Τον άλλο μήνα η δρομολόγηση ταχύπλοου σκάφους στη γραμμή Ρόδου-Καρπάθου-Κάσου- Σητείας

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2355 ΦΟΡΕΣ

Από τον επόμενο μήνα αναμένεται να ξεκινήσουν τα δρομολόγια με σύγχρονο ταχύπλοο σκάφος, στο πλαίσιο της ακτοπλοϊκής γραμμής που θα συνδέει την Σητεία με την Κάσο, Κάρπαθο και Ρόδο, όπως ανακοίνωσε κατά την επίσκεψη του στο Λιμεναρχείο Σητείας, ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης.

Όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ της Μαρίζας Ψαράκη στην ΑΝΑΤΟΛΗ ο κ. Πλακιωτάκης μετέβη στο πρωί της Κυριακής στο Λιμεναρχείο Σητείας όπου τον υποδέχθηκαν θερμά ο Λιμενάρχης Γιάννης Ψαράκης και το προσωπικό της Υπηρεσίας. Κατά την παραμονή του στο Λιμεναρχείο Σητείας, ο Υπουργός Ναυτιλίας, ανακοίνωσε ότι από μέσα Απριλίου θα ξεκινήσει και η νέα ακτοπλοϊκή σύνδεση με ταχύπλοο η οποία θα συνδέσει τη Ρόδο, Χάλκη, Κάρπαθο, Κάσο με τη Σητεία.

«Είναι μία συνολική αναβάθμιση όχι μόνο της γραμμής αλλά γενικά των αγόνων γραμμών. Διότι καταφέραμε τα τελευταία δύο χρόνια κι αυξήσαμε το κονδύλι των αγόνων γραμμών από τα 90 εκ. που ήταν το 2019 στα 138 εκ. το 2021. Αυτό το κάναμε εν καιρώ πανδημίας. Βελτιώσαμε και ποιοτικά το ακτοπλοϊκό δίκτυο, με καλύτερης ποιότητας πλοία αλλά επιπλέον το ενισχύσαμε με 24 νέες άγονες γραμμές. Αυτό αναβαθμίζει σημαντικά όχι μόνο τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες αλλά και την μετακίνηση των αγαθών και βεβαίως χιλιάδων νησιωτών. Ξέρουμε πολύ καλά ότι όπου υπάρχει ακτοπλοϊκή σύνδεση υπάρχει και μεγάλη ανάπτυξη. Προσδοκούμε λοιπόν πέρα από την κλασική ακτοπλοϊκή σύνδεση μέσω του ‘’Πρέβελης‘’, με τη δρομολόγηση του νέου ταχύπλοου πλοίου να βοηθήσει πολύ σημαντικά και σε αναπτυξιακό, εμπορικό και τουριστικό επίπεδο.»

Στην συνάντηση στο Λιμεναρχείο συμμετείχε και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σητείας κ. Μιχάλης Αντωνιδάκης. Δεδομένης της συνάντησης που είχε προηγηθεί και με το Δήμαρχο Σητείας και τον κ. Αντωνιδάκη, ο κ. Πλακιωτάκης αναφέρθηκε στα θέματα που τέθηκαν σχετικά με την αναβάθμιση του Λιμένα Σητείας, το θέμα των πλωτών εξεδρών και το ζήτημα του ύφαλου κυματοθραύστη. «Όλα αυτά τα ζητήματα θα αντιμετωπιστούν στο πλαίσιο χρηματοδότησης τους είτε από πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων του υπουργείου, είτε εκμεταλλευόμενοι κοινοτικούς πόρους. Σχετική συνεργασία έχω και με τον Πρόεδρο του ΔΛΤ, το Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο», είπε.

(πηγή Ανατολή)

Διαβάστε ακόμη

Στη Ρόδο από σήμερα το πρώτο πυροσβεστικό πλωτό σκάφος – Τίθεται άμεσα σε επιχειρησιακή ετοιμότητα

Με όνειρα και προσδοκίες ολοκλήρωσαν τη διαδρομή τους οι απόφοιτοι του ΣΔΕ Ρόδου

Ρόδος: Θέματα που έχουν να κάνουν με το μέλλον της πόλης και του νησιού κυριάρχησαν στο δημοτικό συμβούλιο

Μάνος Κόνσολας: «Επιδότηση 5,33 ευρώ το κιλό για τους λαγοκέφαλους στα Δωδεκάνησα και fuel pass για το αλιευτικό πετρέλαιο»

Γιορτή Αποφοίτησης στην Αμαράντειο Σχολή

Στη Ρόδο ο Νίκος Ανδρουλάκης από τις 26 έως τις 28 Ιουνίου – Επισκέψεις στη λαϊκή αγορά και στη Μητρόπολη

Θωρακίζεται η πολιτιστική μας κληρονομιά απέναντι στις πυρκαγιές με τον κανονισμό πυροπροστασίας για τους αρχαιολογικούς χώρους

Συνάντηση της Ένωσης Αξιωματικών Αστυνομίας Νοτίου Αιγαίου με τον Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη