Δήμαρχος Καλυμνίων: Αγαστή η συνεργασία μας με τον Μητροπολίτη

Δήμαρχος Καλυμνίων: Αγαστή η συνεργασία μας με τον Μητροπολίτη

Δήμαρχος Καλυμνίων: Αγαστή η συνεργασία μας με τον Μητροπολίτη

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 380 ΦΟΡΕΣ

Με αφορμή ανακοίνωση του ιερού κλήρου της Καλύμνου,από το Γραφείο του Δημάρχου Καλυμνίων Δημήτρη Διακομιχάλη εκδόθηκε το παρακάτω δελτίο τύπου :

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Κάλυμνος 22 Φεβρουαρίου 2021

Η ανακοίνωση του ιερού κλήρου της Καλύμνου αυτές τις δύσκολες ώρες που περνά το νησί μας, σίγουρα αποτελεί μια πράξη υψηλής ευθύνης και πατρικής αγάπης απέναντι στον χριστεπώνυμο λαό της Καλύμνου

Το περιεχόμενο της ανακοίνωσης αφ΄ ενός μεν αγγίζει τον πυρήνα της πίστης μας, που είναι η αγάπη προς τον συνάνθρωπό μας, με την κορύφωση αυτής της αγάπης την Θεία Κοινωνία, την οποία όλοι εμείς οι ορθόδοξοι Χριστιανοί έχουμε ανάγκη για εσωτερική και πνευματική ανάταση, μεταλαμβάνοντας το Σώμα και το Αίμα του Χριστού, επειδή πιστεύουμε ότι στο διάβα των αιώνων η θεία κοινωνία είναι μόνο πηγή ζωής, αφ ετέρου δε αναγνωρίζει την αναγκαιότητα τήρησης εντός των ναών, των υγειονομικών πρωτοκόλλων (μάσκες- αποστάσεις), που προτείνουν οι επιστήμονες, προκειμένου να ξεπεράσουμε αυτή την πανδημία, που έπληξε τον πλανήτη και κατ επέκταση και το νησί μας.

Όλοι όσοι ασκούμε διοίκηση είτε λαϊκοί είμαστε, είτε ο Μητροπολίτης μας με τον οποίο έχουμε αγαστή συνεργασία, σταθερά και διαχρονικά και ιδιαίτερα την περίοδο της πανδημίας, διαπιστώναμε και διαπιστώνουμε στις μεταξύ μας συζητήσεις τις ιδιαιτερότητες και τα προβλήματα που έχουμε -ως τοπική κοινωνία- προσπαθώντας να τα ξεπερνούμε κινούμενοι σε ένα τεντωμένο σχοινί.

Σίγουρα δεν συμφωνούμε πάντα στους χειρισμούς, όμως αυτό δεν αναιρεί τον σεβασμό και την αγάπη απέναντι στον επικεφαλής της τοπικής μας εκκλησίας και στην υποχρέωσή μας να συμπορευόμαστε με αγάπη, σεβασμό και ειλικρίνεια, προκειμένου να ξεπεράσουμε με τη βοήθεια του Θεού και της επιστήμης αυτή την τραγική περίοδο που περνούμε. Στις πολλές συζητήσεις, που προσωπικά έχω κάνει με τον Μητροπολίτη μας, προκειμένου να μην υπάρχει συνωστισμός στις εκκλησίες, του κατέθεσα και τη θέση μου ότι τις Κυριακές πρέπει να γίνονται δύο λειτουργίες μικρότερης διάρκειας, προκειμένου να προσέρχονται περισσότεροι πιστοί στις εκκλησίες μας και να μην υπάρχει συνωστισμός

O Δήμαρχος Καλυμνίων

Δημήτριος Διακομιχάλης

Πηγή: https://kalymnos-news.gr/

Διαβάστε ακόμη

Aνάπλαση τεσσάρων περιοχών στην Κάλυμνο | Πρόγραμμα «Νότιο Αιγαίο 2021-2027»Φωτό: Δήμος Καλύμνου

Καλλιόπη Κουτούζη, αντιδήμαρχος Καλύμνου: Αισιοδοξία για το καλοκαίρι και «απολογισμός τον Νοέμβρη»

Την Κάλυμνο θα επισκεφτεί ο Καλυμνιακής καταγωγής βουλευτής των ΗΠΑ Γκας Μπιλιράκης

Αντώνης Γιαννικουρής, γεν. γραμματέας ΤΕΕ:…«Η παραχώρηση του “Στρατώνα Καραμπινιέρων” στην Κάλυμνο, είναι μια ιστορική στιγμή για το ΤΕΕ και τα Δωδεκάνησα»

Μεγάλη παρέμβαση στην καρδιά της Πόθιας – Χρηματοδότηση άνω του 1 εκατ. ευρώ για αναβάθμιση ιστορικών περιοχών

Εγκρίθηκε το έργο αντικατάστασης αμιαντοτσιμεντοσωλήνων στο δίκτυο ύδρευσης της Καλύμνου

Τραγικό θάνατο βρήκε 57χρονος στην Κάλυμνο από έκρηξη δυναμίτιδας σε γάμο

Παραβάσεις καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος