Μόνο δύο άστεγοι δέχθηκαν να φιλοξενηθούν από τον δήμο Ρόδου!

Μόνο δύο άστεγοι δέχθηκαν να φιλοξενηθούν από τον δήμο Ρόδου!

Μόνο δύο άστεγοι δέχθηκαν να φιλοξενηθούν από τον δήμο Ρόδου!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1922 ΦΟΡΕΣ

Το γεγονός ότι από τους συμπολίτες μας που αντιμετωπίζουν προβλήματα στέγασης και που οι υπηρεσίες τους υπολογίζουν γύρω στους εκατό στο νησί, μόλις δύο θέλησαν να μεταβούν στο κτήριο του ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ που τους παραχωρεί γι’ αυτή την εβδομάδα των χαμηλών θερμοκρασιών ο δήμος και το νοσοκομείο, σαφώς και προκαλεί έκπληξη.

Σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο κ. Γιάννη Καμπούρη, οι κοινωνικοί λειτουργοί το αποδίδουν σε «ψυχολογικούς λόγους».

Και, πράγματι, ίσως μόνο έτσι μπορεί να το εξηγήσει κανείς: οι άνθρωποι αυτοί αρνούνται να περάσουν, τουλάχιστον αυτές τις ημέρες, σε ένα χώρο καθαρό, ζεστό, με φαγητό και σίγουρα περισσότερες ανέσεις από το να αφήσουν χώρους ακατάλληλους για διαμονή και ειδικά με τέτοιο ψύχος.

Ο λόγος είναι, λένε, ότι φοβούνται πως όταν επιστρέψουν μπορεί να μην έχουν πια ούτε αυτό τον χώρο. Γιατί, προφανώς, ακόμα και αν δεν πληροί ούτε τις βασικές προϋποθέσεις, ακόμα και δεν είναι δικός τους, εκείνοι τον αντιλαμβάνονται ως σπίτι τους. Αυτό που έχουν και νιώθουν οικεία.

Άλλωστε, και μετά το ψύχος, εκεί θα επιστρέψουν. Και το τέλος της πανδημίας το πιθανότερο είναι να τους βρει εκεί. Και πάνω σ’ αυτό πρέπει να ενσκήψουν όλοι, και κυρίως το Κράτος…

Κυρ. Π.

Διαβάστε ακόμη

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο