Έχασε τη μάχη ο 56χρονος που νοσηλεύοταν στην Κω με κορωνοϊό

Έχασε τη μάχη ο 56χρονος που νοσηλεύοταν στην Κω με κορωνοϊό

Έχασε τη μάχη ο 56χρονος που νοσηλεύοταν στην Κω με κορωνοϊό

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 660 ΦΟΡΕΣ

Δυστυχώς απεβίωσε ο άνδρας που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Κω με Covid. Σύμφωνα με τα όσα μας μετέφερε ο διοικητής κ. Σταμάτης Βασιλειάδης, ο άτυχος συμπολίτης μας (56 ετώ) έχασε την μάχη σήμερα τα ξημερώματα με τον κορονοϊό κατά τη διάρκεια της νοσηλείας του στον ειδικό θάλαμο Covid.

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, ο συμπολίτης μας ο οποίος είχε ταξιδέψει πρόσφατα στην Αλβανία, προσήλθε στο νοσοκομείο αφού είχαν ήδη εκδηλωθεί έντονα συμπτώματα. Δυστυχώς παρά τις προσπάθειες του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού του νοσοκομείου Κω, δυστυχώς κατέληξε από τον φονικό ιό. Μάλιστα υπάρχουν ακόμη 2 θετικά κρούσματα από το περιβάλλον του άτυχου άνδρα.

Ο κ. Βασιλειάδης σε δηλώσεις του στο Βήμα της Κω είπε: « Ευχόμαστε να είναι το τελευταίο περιστατικό στο νησί μας. Θερμή παράκληση προς όλη την τοπική κοινωνία. Πρέπει να παραμείνουμε σε εγρήγορση και να τηρούμε όλα τα μέτρα. Δεν υπάρχει περιθώριο εφησυχασμού. Θερμά συλλυπητήρια.»

Πηγή: https://vimatisko.gr/

Διαβάστε ακόμη

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Αύριο συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή Κω

Γιάννης Παππάς: «Η αλήθεια έχει μνήμη»

Η «κυρία» του λιμανιού της Κω ξαναζωντανεύει: Η Villa Brunetti σε μία νέα εποχή

Σύλληψη 35χρονου στην Κω για παραβίαση περιοριστικών όρων

Νίκος Στ. Μανούσης: Μια λησμονημένη πρωτοβουλία του Σταμάτη Κ. Μανούση και η ιστορική δικαίωση μιας ανάγκης της Κω

ΥΠΠΟ: Αποδόθηκαν στους πολίτες της Κω τρία σημαντικά μνημεία που είχαν υποστεί ζημιές από τον σεισμό του 2017- Δηλώσεις Λ. Μενδώνη

Σβουρένειο ΚΔΑΠμεΑ Δήμου Κω: Πρόγραμμα Εθελοντικής Προσφοράς και Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρία