Σ. Καρίκης: Ο δήμος Ρόδου θα είναι δίπλα σε αυτούς που έχουν ανάγκες
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 658 ΦΟΡΕΣ
Τη βούληση της Δημοτικής Αρχής Ρόδου, με πρώτο τον Δήμαρχο κ. Αντώνη Καμπουράκη, να αισθάνονται οι δημότες ότι ο Δήμος είναι κοντά τους αυτή τη δύσκολη περίοδο, ανέδειξε, με δηλώσεις του χθες, ο Αντιδήμαρχος και Αναπληρωτής Δημάρχου κ. Στράτος Καρίκης, ο οποίος αναφέρθηκε στις ενέργειες στις οποίες έχει προβεί ο Δήμος όλο αυτό το διάστημα για να στηρίξει τους πλέον ευάλωτους των συμπολιτών μας.
Καταρχάς, όσο αφορά στο επίδομα των 300 ευρώ που θα χορηγήσει ο Δήμος, άπαξ, στους άνεργους συμπολίτες μας και εκείνους που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη, ο κ. Καρίκης είπε ότι η αρχική πρωτοβουλία ήταν του ίδιου του Δημάρχου και δήλωσε: «Ο Δήμος Ρόδου πρωτοπόρος, απ’ όσο θυμάμαι στην πορεία αυτού του Δήμου, τόσο κατά τη διαδοχή των θητειών αλλά και γενικότερα σε επίπεδο πανελλαδικό, να στέκεται κοντά στους συνανθρώπους μας σ’ αυτή τη δύσκολη περίοδο και μάλιστα σε μία εορταστική περίοδο που έρχεται μπροστά και να προχωράει σ’ αυτό το βοήθημα των 300 ευρώ, είναι ακριβώς απόδειξη του γεγονότος που έχω πει πολλές φορές, ότι ο Δήμος είναι και θα γίνει πολύ πιο ανθρωποκεντρικός, θα είναι κοντά στα προβλήματα των συνδημοτών μας».
»Είναι γνωστό ότι η Ρόδος έχει πληγεί ιδιαίτερα από την πανδημία σε επίπεδο οικονομικό καθώς είμαστε ένας τουριστικός προορισμός και είδαμε φέτος το καλοκαίρι τα νούμερα πόσο μειωμένα ήταν σε σχέση με τις προηγούμενες τουριστικές περιόδους.
Όλο αυτό, σε συνάρτηση με αυτό που σας είπα, δηλαδή ο Δήμος θέλει να στραφεί προς τους συνδημότες μας, προς τον συμπολίτη μας, προς τον κάτοικο, προς τον επισκέπτη, με συγκεκριμένες δράσεις και μάλιστα με δράσεις και ενέργειες που για πρώτη φορά ο Δήμος Ρόδου τις κάνει πράξη, οδήγησε πρώτο τον Δήμαρχο και μετά όλους εμάς να ληφθεί αυτή η απόφαση ώστε το επόμενο διάστημα, με μία διαδικασία που θα περιλαμβάνει νομίζω περίπου 2.000 συνδημότες μας και βέβαια αυτό δεν είναι περιοριστικό. Δηλαδή, το ποσό περίπου, το οποίο θα είναι γύρω στα 60 χιλιάδες ευρώ, πιστεύω ότι ανά πάσα στιγμή μπορεί να αυξηθεί αν οι αιτήσεις είναι παραπάνω καθώς και πεποίθησή μας και άποψή μας είναι ότι όλοι οι αιτούντες που θα δικαιούνται σ’ αυτό το πλαίσιο να λάβουν αυτό το βοήθημα το οποίο είναι το ελάχιστο που θα μπορούσε να κάνει ο Δήμος, θα το λάβουν.
Ο κ. Καρίκης είπε, ακόμη, ότι σύμφωνα με τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών κ. Τηλέμαχο Καμπούρη ο οποίος μαζί με τον Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής κ. Γιάννη Καμπούρη θα εξετάσουν τους καταλόγους, τις αιτήσεις και τα ποσά, αυτό που μπορεί να διαβεβαιώσει ο ίδιος είναι ότι θα υπερβούν και το ποσό των 60 χιλιάδων ευρώ, εφόσον κριθεί ότι και άλλοι συμπολίτες μας θα πρέπει να λάβουν αυτό το βοήθημα.
Επίσης, μία πολύ σημαντική ενέργεια το τελευταίο χρονικό διάστημα που συζητήθηκε αρκετά αλλά που δείχνει ακριβώς αυτό, ότι δηλαδή πάλι, για πρώτη φορά, έρχεται ο Δήμος και όχι με αφορμή τον κορωνοϊό αλλά με αφορμή μία πιο δίκαιη πολιτική απέναντι στους συνδημότες μας, προχωράει σε μία διψήφια μείωση των δημοτικών τελών, τόσο σε επιχειρηματίες όσο και σε ιδιώτες και «αυτό δείχνει ακριβώς το πόσο σημαντικό είναι για εμάς να κάνουμε πράξη ενέργειες οι οποίες θα βοηθήσουν τους συνδημότες μας και αυτή τη δύσκολη περίοδο αλλά και μετά», είπε ο Αντιδήμαρχος και εξήγησε ότι, τα συγκεκριμένα αυτά μέτρα της μείωσης, δεν αφορούν μόνο στη συγκεκριμένη περίοδο, είναι διαχρονικά. «Και βέβαια, κατά την πορεία, αν μπορούμε να προβούμε και σε άλλες μειώσεις, θα το κάνουμε πράξη», είπε ακόμη.
Μάλιστα, ερωτηθείς σχετικά, ο κ. Καρίκης ξεκαθάρισε ότι δεν κάνουν κάτι χωρίς να έχουν προηγουμένως ερευνήσει το θεσμικό καθεστώς που ισχύει. Και είπε: «Συνεπώς, όλη η διαδικασία θα προχωρήσει με βάση τα ισχύοντα. Αν υπάρξει οποιαδήποτε εμπλοκή θα προσπαθήσουμε να την ξεπεράσουμε. Σε κάθε περίπτωση θα είναι απόλυτα νόμιμο. Και πιστεύω ότι και η ίδια η πολιτεία θα πρέπει να δώσει την ευκαιρία σε όλους τους Δήμους που θέλουν και νομίζω ότι αυτό ίσως αποτελέσει μία βάση ώστε και άλλοι Δήμοι να κάνουν παρόμοιες ενέργειες και να λάβουν παρόμοια μέτρα προς όφελος των πολιτών τους». Μάλιστα, θέλησε ακόμη να πει ότι, όσο και αν φαίνεται περίεργο, αυτό δείχνει την πολύ καλή διαχείριση που γίνεται σήμερα και στα οικονομικά στον Δήμο Ρόδου. Γιατί, όπως είπε, είναι μία περίοδος δύσκολη που ο Δήμος δεν εισπράττει.
Και δήλωσε επ’ αυτού: «Είναι μία πραγματικότητα. Έχουμε μειωμένους πόρους και μάλιστα πολιτική μας είναι αυτή την περίοδο να μην εισπράττουμε γιατί καταλαβαίνουμε ότι και οι συμπολίτες μας δεν έχουν τη δυνατότητα αυτή τη στιγμή, τουλάχιστον οι περισσότεροι, να καταβάλουν τα τέλη τους. Άρα, γίνεται και μία τέτοια πολιτική, αυτή τη στιγμή, διευκολύνσεων».
«Όμως, παρ’ όλα αυτά-συνέχισε-αυτό δεν μας εμποδίζει, με πρώτο τον Δήμαρχο, να κάνουμε πράξη αυτό ακριβώς: δηλαδή, οι συμπολίτες μας να δουν, χειροπιαστά, αυτή τη στιγμή, τον Δήμο κοντά τους, με συγκεκριμένα μέτρα, με συγκεκριμένες αποφάσεις, που αυτές είδαμε».
Επειδή στις αρμοδιότητές του είναι και ο τομέας της παιδείας, στη συνέχεια, ο κ. Καρίκης τόνισε ότι, σε όλο αυτό το φάσμα είδαμε τον Δήμο Ρόδου πρωτοπόρο και με πράξεις που άλλοι Δήμοι δεν είχαν κάνει.
Ανέφερε, για παράδειγμα, ότι ο Δήμος Ρόδου…ξεπέρασε το Υπουργείο Παιδείας στην προμήθεια tablet και ηλεκτρονικών υπολογιστών, τα οποία συνεχίζουν να μοιράζουν και μάλιστα αναμένεται να ξεπεράσουν τα χίλια αυτά που θα μοιράσουν σε μαθητές της Ρόδου και ειδικά σε παιδιά που έχουν πρόβλημα.
Δεν παρέλειψε, τέλος, ν’ αναφέρει ότι, πριν κλείσουν τα σχολεία, είχαν φθάσει στην υποδειγματική, για πρώτη φορά, καθαριότητα και απολύμανση στα σχολεία, με πάνω από τρακόσια άτομα να ασχολούνται με αυτήν, όταν σε προηγούμενες καταστάσεις δεν ξεπερνούσαν ποτέ τους διακόσιους και μάλιστα και εκεί με ιδίους πόρους αφού όλο αυτό το κομμάτι στηρίζεται σε ιδίους πόρους.
Βλέπουμε απολυμάνσεις παντού όπου χρειάζεται είπε ο Αντιδήμαρχος και δήλωσε: «Βλέπουμε, γενικότερα, διαδικασίες, που δείχνουν ότι κάνουμε μία σωστή διαχείριση των ιδίων πόρων και με τρόπο που και πρακτικά να φαίνεται με έργο αλλά κυρίως οι συμπολίτες μας να καταλαβαίνουν ότι ο Δήμος είναι κοντά τους σε πολλές εκφάνσεις και σε πολλές δραστηριότητες στην καθημερινότητα, γενικότερα όπου χρειάζεται».

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News