Κώστας Στεφανίδης: «Να πάρουμε τις ζωές μας πίσω!»
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 742 ΦΟΡΕΣ
Την αισιοδοξία του ότι η Super League 2 θα μπορεί να εκκινήσει ξανά τον Ιανουάριο, δηλώνει στην «Αθλητική Ροδιακή» ο πρόεδρος του ερασιτέχνη Διαγόρα και μέλος της διοίκησης της ΠΑΕ Κώστας Στεφανίδης.
Ο ίδιος τονίζει πως θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα πλέον στα υγειονομικά πρωτόκολλα που θα πρέπει να ακολουθούν οι ομάδες, ενώ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να έρθει στη Ρόδο γνωστός επιδημιολόγος προκειμένου να δώσει τις συμβουλές του στους «κυανέρυθρους». Ο κ. Στεφανίδης, μεταξύ άλλων τόνισε τα εξής όσον αφορά την επόμενη ημέρα:
«Πιστεύω ότι θα εκκινήσουμε ξανά τον Ιανουάριο. Δεν νομίζω ότι θα γίνει κάτι διαφορετικό. Είμαστε αισιόδοξοι ότι θα ξεκινήσει το πρωτάθλημα και θα πάρουμε γενικά τη ζωή και πάλι στα χέρια μας.
Από εκεί και πέρα βέβαια και επειδή δεν θα υπάρχει η πολυτέλεια του χρόνου και οι αγωνιστικές αναγκαστικά θα είναι …συμπυκνωμένες, οι ομάδες θα κληθούν να κάνουν διαχείριση στα ρόστερ λόγω καρτών και τραυματισμών που θα προκύψουν. Δεν θα είναι εύκολο να δώσουν πολλά παιχνίδια σε κοντινές ημερομηνίες και θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικές».
Σε ερώτηση για το αν κατά την άποψή του συντελείται μια αδικία στο πρωτάθλημα της Super League 2 καθώς παρά το ότι θα ακολουθήσει το αυστηρό υγειονομικό πρωτόκολλο της Super League 1, δεν έχει ξεκινήσει ακόμη, απάντησε ως εξής:
«Ναι, συντελείται μια μεγάλη αδικία. Προσωπικά όμως ως γιατρός δεν μπορώ να είμαι ούτε επιθετικός, ούτε απαιτητικός. Παρά το υγειονομικό πρωτόκολλο, σκεφτείτε για παράδειγμα να είχε ξεκινήσει και να είχαμε κρούσματα ή ακόμα και κάποιο σοβαρό περιστατικό. Τι θα γινόταν τότε; Νομίζω λοιπόν ότι αυτή τη στιγμή, κάτω από τις υπάρχουσες συνθήκες δεν θα μπορούσε να γίνει κάτι διαφορετικό».
Ο κ. Στεφανίδης, κάνοντας αναφορά ειδικά στο υγειονομικό σκέλος της επόμενης ημέρας, είπε:
«Ο Διαγόρας θα πάρει κάποια πρόσθετα μέτρα στο θέμα αυτό. Ίσως μάλιστα έρθει στη Ρόδο κάποιος γνωστός επιδημιολόγος προκειμένου να μας δώσει οδηγίες, να μας πει την άποψή του και να μας συμβουλεύσει για τα υγειονομικά μας πρωτόκολλα. Θα πρέπει από εδώ και πέρα να είμαστε πολύ αυστηροί με αυτά τα πράγματα».
Ο κ. Στεφανίδης πρόσθεσε και τα ακόλουθα:
«Η διοίκηση του Διαγόρα, αποφάσισε να κρατήσει κατά τη διάρκεια αυτού του lockdown άπαντες στη Ρόδο. Και το έκανε για να μπορεί η ομάδα να είναι σε εγρήγορση, σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση και να μπορούν να έχουν έναν καλύτερο έλεγχο οι παίκτες με τις ατομικές τους προπονήσεις.
Σε ό,τι αφορά τους στόχους, δεν αλλάζει κάτι. Ο Διαγόρας θέλει να πρωταγωνιστεί. Στην παρούσα φάση όμως πρέπει να περιμένουμε να δούμε πώς θα είναι η κατάσταση όταν θα ξεκινήσει το πρωτάθλημα γιατί οι ομάδες ίσως δεν είναι οι ίδιες.
Και κατά την άποψή μου, οι ομάδες που έχουν μικρά ρόστερ δεν θα μπορούν να κάνουν εύκολα διαχείριση λόγω των νέων συνθηκών που διαμορφώνονται εξαιτίας του κορωνοϊού».

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News