Εφορία: Αντίστροφη μέτρηση για τις ηλεκτρονικές αποδείξεις

Εφορία: Αντίστροφη μέτρηση για τις ηλεκτρονικές αποδείξεις

Εφορία: Αντίστροφη μέτρηση για τις ηλεκτρονικές αποδείξεις

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1211 ΦΟΡΕΣ

Τα SOS της τελευταίας στιγμής

Λίγο περισσότερο από 20 μέρες έχουν ακόμα στη διάθεση τους οι φορολογούμενοι για να καλύψουν το 30% του ετήσιου πραγματικού εισοδήματος τους με ηλεκτρονικές αποδείξεις καθώς η προθεσμία εκπνέει στις 31 Δεκεμβρίου.

Σημειώνεται ότι όσοι φορολογούμενοι δεν συγκεντρώσουν τον απαιτούμενο αριθμό ηλεκτρονικών αποδείξεων που ζητεί η εφορία τότε θα πληρώσουν το 2021 επιπρόσθετο φόρο με συντελεστή 22% επί του ποσού των αποδείξεων που δεν έχει συγκεντρωθεί.

Μεταξύ άλλων οι φορολογούμενοι θα πρέπει να γνωρίζουν για τις ηλεκτρονικές αποδείξεις τα εξής:

1. Τι δεν προσμετράται στις ηλεκτρονικές αποδείξεις - Δεν προσμετρώνται για τον υπολογισμό του εισοδήματος τα εξής:

-Η ειδική εισφορά αλληλεγγύης και το ποσό της διατροφής που δίνεται από τον φορολογούμενο στον ή στη διαζευγμένο σύζυγο ή σε μέρος συμφώνου συμβίωσης ή και σε εξαρτώμενο τέκνο του, εφόσον αυτό καταβάλλεται με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής.

-Αλλά και το εισόδημα που προκύπτει από την προστιθέμενη διαφορά τεκμηρίων.

2. Η μείωση του ποσού των ηλεκτρονικών αποδείξεων - Στο 20% από το 30% μειώνεται το απαιτούμενο ποσό ηλεκτρονικών αποδείξεων για όσους καταβάλουν πάνω από το 60% του πραγματικού εισοδήματός τους για την πληρωμή φόρου εισοδήματος φυσικών προσώπων, ΕΝΦΙΑ, δόσεις δανείων και για ενοίκια.

3. Τα χρέη - Όσοι φορολογούμενοι έχουν ληξιπρόθεσμα χρέη προς το Δημόσιο και των οποίων έχουν κατασχεθεί ένας ή περισσότεροι τραπεζικοί λογαριασμοί, πλην του ακατάσχετου λογαριασμού, τότε το όριο των e - δαπανών θα περιοριστεί στο ποσό των 5.000 ευρώ.

4. Η απαλλαγή - Από την υποχρέωση πραγματοποίησης δαπανών με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής απαλλάσσονται συγκεκριμένες κατηγορίες φορολογουμένων και δεν χρειάζεται να προσκομίσουν αποδείξεις στην εφορία. Αναλυτικά μερικές από αυτές είναι οι εξής:

- Φορολογούμενοι που έως το τέλος του εκάστοτε φορολογικού έτους έχουν συμπληρώσει το 70ο έτος της ηλικίας τους.

- Άτομα με ποσοστό αναπηρίας 80% και άνω.

- Όσοι βρίσκονται σε δικαστική συμπαράσταση.

- Οι φορολογικοί κάτοικοι αλλοδαπής, που υποχρεούνται σε υποβολή δήλωσης στην Ελλάδα.

- Δημόσιοι λειτουργοί και δημόσιοι υπάλληλοι που υπηρετούν στην αλλοδαπή, καθώς και φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας που διαβιούν ή εργάζονται στην αλλοδαπή. Στην έννοια της αλλοδαπής περιλαμβάνονται τόσο οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ε.Ο.Χ., όσο και οι τρίτες χώρες.

- Ανήλικοι που υποχρεούνται σε υποβολή δήλωσης φορολογίας εισοδήματος.

- Οι υπηρετούντες την υποχρεωτική στρατιωτική τους θητεία.

- Φορολογούμενοι που κατοικούν μόνιμα σε χωριά με πληθυσμό έως 500 κατοίκους και σε νησιά με πληθυσμό κάτω των 3.100 κατοίκων, σύμφωνα με την τελευταία απογραφή, εκτός αν πρόκειται για τουριστικούς τόπους.

- Οι φορολογούμενοι που είναι δικαιούχοι Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος (πρώην ΚΕΑ).

- Οι φορολογούμενοι που βρίσκονται σε κατάσταση μακροχρόνιας νοσηλείας (πέραν των έξι μηνών.

- Όσοι διαμένουν σε οίκο ευγηρίας και σε ψυχιατρικό κατάστημα.

- Οι φυλακισμένοι.

Διαβάστε ακόμη

Βίντεο: Αεροδιακομιδή με Super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας από κρουαζιερόπλοιο ανοικτά της Ρόδου

Τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ρόδου στις 14 Οκτωβρίου

Δωρεάν ιατρικός έλεγχος στη Νίσυρο 12-13 Οκτωβρίου

Στέφανος Γκίκας: «Ένα χρόνο μετά την Διακήρυξη των Οινουσσών, το πρώτο θεσμικό κείμενο της Ευρωπαϊκής Στρατηγικής για τα Νησιά είναι πραγματικότητα»

Καστελλόριζο: Νίκος Ανδρουλάκης – «Αδιαπραγμάτευτα τα κυριαρχικά μας δικαιώματα σε Αιγαίο και Ανατολική Μεσόγειο»

Ρόδος: Συνελήφθη 58χρονος για καλλιέργεια και διακίνηση ναρκωτικών – Κατασχέθηκαν 14,3 κιλά κάνναβης και 18 δενδρύλλια

Συνάντηση του Συνδέσμου «Κολοσσός» με τον αντιπεριφερειάρχη για τα προβλήματα στην τροφοδοσία της Ρόδου

Στις κάλπες τον Φεβρουάριο οι νέοι της Ρόδου!