Οι βετεράνοι του Άρη συμπαρίστανται στον Γιώργο Πολυχρόνη
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 837 ΦΟΡΕΣ
Μ’ ένα συγκινητικό μήνυμά τους οι βετεράνοι ποδοσφαιριστές του Άρη συμπαρίστανται στον Γιώργο Πολυχρόνη σ’ αυτές τις δύσκολες ώρες, μετά και το έμφραγμα που υπέστη με αποτέλεσμα να μεταβεί στην Αθήνα για την απαραίτητη επέμβαση.
Για τους νεότερους, ν’ αναφέρουμε πως ο Γιώργος Πολυχρόνης, παράγοντας σήμερα στον Άγιο Ισίδωρο, ήταν ποδοσφαιριστής της ομάδας του Αρχαγγέλου τη σεζόν 1992-93, όταν πρώτη φορά στην ιστορία της πήρε το πρωτάθλημα της Α’ Κατηγορίας και συμμετείχε εν συνεχεία στην τότε Δ’ Εθνική.
Το μήνυμα των βετεράνων του Άρη:
«Οι παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές του Άρη Αρχαγγέλου εύχονται στον Γιώργο Πολυχρόνη ταχεία ανάρρωση και γρήγορη επιστροφή στην οικογένειά του και τους αγωνιστικούς χώρους, τους οποίους ουσιαστικά δεν εγκατέλειψε ποτέ, είτε ως εν ενεργεία ποδοσφαιριστής είτε ως βετεράνος με τη συμμετοχή του σε φιλανθρωπικούς αγώνες είτε ως παράγοντας στην αγαπημένη ομάδα του χωριού του, τον Άγιο Ισίδωρο. Ο Γιώργος συμμετείχε στην ομάδα του Άρη όταν κατέκτησε το πρωτάθλημα στην Α’ Κατηγορία την περίοδο 1992-93. Σιδερένιος, Γιωργάρα».

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News