Οι βετεράνοι του Άρη συμπαρίστανται στον Γιώργο Πολυχρόνη

Οι βετεράνοι του Άρη συμπαρίστανται στον Γιώργο Πολυχρόνη

Οι βετεράνοι του Άρη συμπαρίστανται στον Γιώργο Πολυχρόνη

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 837 ΦΟΡΕΣ

Μ’ ένα συγκινητικό μήνυμά τους οι βετεράνοι ποδοσφαιριστές του Άρη συμπαρίστανται στον Γιώργο Πολυχρόνη σ’ αυτές τις δύσκολες ώρες, μετά και το έμφραγμα που υπέστη με αποτέλεσμα να μεταβεί στην Αθήνα για την απαραίτητη επέμβαση.

Για τους νεότερους, ν’ αναφέρουμε πως ο Γιώργος Πολυχρόνης, παράγοντας σήμερα στον Άγιο Ισίδωρο, ήταν ποδοσφαιριστής της ομάδας του Αρχαγγέλου τη σεζόν 1992-93, όταν πρώτη φορά στην ιστορία της πήρε το πρωτάθλημα της Α’ Κατηγορίας και συμμετείχε εν συνεχεία στην τότε Δ’ Εθνική.

Το μήνυμα των βετεράνων του Άρη:
«Οι παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές του Άρη Αρχαγγέλου εύχονται στον Γιώργο Πολυχρόνη ταχεία ανάρρωση και γρήγορη επιστροφή στην οικογένειά του και τους αγωνιστικούς χώρους, τους οποίους ουσιαστικά δεν εγκατέλειψε ποτέ, είτε ως εν ενεργεία ποδοσφαιριστής είτε ως βετεράνος με τη συμμετοχή του σε φιλανθρωπικούς αγώνες είτε ως παράγοντας στην αγαπημένη ομάδα του χωριού του, τον Άγιο Ισίδωρο. Ο Γιώργος συμμετείχε στην ομάδα του Άρη όταν κατέκτησε το πρωτάθλημα στην Α’ Κατηγορία την περίοδο 1992-93. Σιδερένιος, Γιωργάρα».

Διαβάστε ακόμη

Οι Δωδεκανήσιοι που θα συμμετάσχουν στο πανελλήνιο αναπτυξιακό στίβου Κ16 στη Θήβα

Δυναμώνει το κέντρο του ο Ευαγόρας με τον Νικόλαο Λυκομήτρο

Επιστροφή της Ειρήνης Παπαεμμανουήλ στον Σταυρό Καλυθιών και νέες ανανεώσεις

Έζρα Μανιόν: «Σπουδαία πρόκληση ο Κολοσσός»

Από τον Ζέφυρο προς την Καλλιθέα οι δεύτερες «Παράκτιες Διαδρομές» του ΑΣΙΑΘ Ρόδου

Στα ρεκόρ του Βαλκανικού του Βόλου η Ραφαέλα Σπανουδάκη με την ομάδα 4x100

Και τη νέα περίοδο στον Ταξιάρχη Καλάθου ο Κυριάκος Στελλάς

Παραμένουν στον Ορφέα οι Θεόφιλος Τσικούρης και Μαρσέλ Μιρασί