Η έλλειψη γιατρών και προσωπικού στο νοσοκομείο της Ρόδου να γίνει υπόθεση όλων

Η έλλειψη γιατρών και προσωπικού στο νοσοκομείο της Ρόδου να γίνει υπόθεση όλων

Η έλλειψη γιατρών και προσωπικού στο νοσοκομείο της Ρόδου να γίνει υπόθεση όλων

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 956 ΦΟΡΕΣ

Από έλλειψη νοσηλευτικού προσωπικού και γιατρών συνεχίζει να πάσχει και μάλιστα σοβαρά το νοσοκομείο της Ρόδου.

Το πρόβλημα της υποστελέχωσης του νοσοκομείου Ρόδου αποτέλεσε αντικείμενο συζήτησης στη γενική συνέλευση του Συλλόγου Εργαζομένων στο ΓΝΡ που πραγματοποιήθηκε προχθές.

Στο πλαίσιο των μέτρων για την πανδημία η γενική συνέλευση έλαβε χώρα στον αύλειο χώρο του νοσοκομείου.

Οι ελλείψεις σε νοσηλευτικό προσωπικό δεν έχουν καλυφθεί, όπως δήλωσε ο πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων στο Νοσοκομείο της Ρόδου.

«Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στο βαθμό που χρειάζεται το νοσοκομείο Ρόδου έχουν να γίνουν εδώ και δέκα χρόνια. Ζητάμε προσλήψεις. Επίσης θέλουμε να μην απολυθούν οι συμβασιούχοι που έχουμε. Οι συμβάσεις λήγουν σε λίγες ημέρες και θα πρέπει να αποχωρήσουν από το ΓΝΡ. Τότε το πρόβλημα θα γίνει οξύτερο», τόνισε στο “Notos News” ο κ. Χάρης Μπαρός.

Ο πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων στο ΓΝΡ επισήμανε πως ήρθε η ώρα η υποστελέχωση του νοσοκομείου να γίνει πρόβλημα όλων των πολιτών και των φορέων του νησιού. «Εμείς θα καλέσουμε σε συστράτευση όλο τον κόσμο, τους πολίτες, τους εκπροσώπους των φορέων και τους βουλευτές γιατί το πρόβλημα δεν ανήκει σε μας μόνο», τόνισε ο κ. Μπαρός. Το νοσοκομείο της Ρόδου πάσχει και από έλλειψη γιατρών.

Αυτός είναι λόγος που δεν γίνονται τα τακτικά χειρουργεία αλλά μόνο τα έκτακτα καθώς οι γιατροί δεν επαρκούν. Στη γενική συνέλευση σήμερα ελήφθη απόφαση να μετάσχουν οι εργαζόμενοι στην απεργία που έχει προκηρύξει η ΑΔΕΔΥ για τις 15 Οκτωβρίου.

«Την ημέρα εκείνη θα πραγματοποιήσουμε συγκέντρωση διαμαρτυρίας και πάλι στην είσοδο του ΓΝΡ. Άλλωστε αρκετά από τα ζητήματα που θέτει η ΑΔΕΔΥ αφορούν τον τομέα της υγείας», είπε ο κ. Μπαρός.

Μετά τη γενική συνέλευση οι εργαζόμενοι ανάρτησαν καινούργιο πανό στην είσοδο του νοσοκομείου το οποίο γράφει τα αιτήματά τους.

Διαβάστε ακόμη

Μιχάλης Θωμάτος: «Συνεχίζουμε με σχέδιο, συνεργασία και ταπεινότητα, γνωρίζοντας ότι έχουμε μπροστά μας ένα απαιτητικό καλοκαίρι»

Αντώνης Καμπουράκης: «Κύριε Γερονικόλα, τελικά σας ενοχλεί η πραγματικότητα ή απλώς δεν σας βολεύει;»

Σημαντικές επιτυχίες είχαν οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου της Ρόδου

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι στον Καλαμώνα

Φωτιά σε καλαμιές ανάμεσα σε Δαματριά και Θολό - Μεγάλη κινητοποίηση των δασοπυροσβεστικών δυνάμεων του νησιού

Τρεις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου την επόμενη εβδομάδα

Ρόδος: Συζήτηση για τα χωροταξικά ΑΠΕ και Βιομηχανίας στο περιφερειακό