Flashback: Ο Γιώργος Παπαδημήτρης πανηγυρίζει το πρωτάθλημα του Ηρακλή Μαριτσών
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 566 ΦΟΡΕΣ
Μια ακόμα ιστορική φωτογραφία στο Δημοτικό Στάδιο της πόλης μας.
Ο πρώην κοινοτάρχης Μαριτσών και πρόεδρος του Ηρακλή Γιώργος Παπαδημήτρης, πανηγυρίζει το πρωτάθλημα που
κατέκτησε η ομάδα του την αγωνιστική περίοδο 1997 – ’98 και ανέβηκε στην τότε Δ’ Εθνική.
Δίπλα του είναι ο αξέχαστος, πρώην πρόεδρος της ΕΠΣ Δωδεκανήσου Κλεόβουλος Χατζηγεωργίου ενώ διακρίνονται και ορισμένου από τους παίκτες του Ηρακλή.
Ωραίες στιγμές για τον σύλλογο των Μαριτσών οι οποίες θα μείνουν βαθιά χαραγμένες στις μνήμες όσων τις έχουν ζήσει και θα τους συνοδεύουν για πάντα…

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News