Νίκος Καρπαθάκης: «Τα καταφέραμε πολύ καλά»

Νίκος Καρπαθάκης: «Τα καταφέραμε πολύ καλά»

Νίκος Καρπαθάκης: «Τα καταφέραμε πολύ καλά»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 397 ΦΟΡΕΣ

Απόλυτα ικανοποιημένος από την παρουσία όλων των τμημάτων των Πανθήρων δηλώνει ο γενικός διευθυντής του συλλόγου Νίκος Καρπαθάκης.

Κάνοντας το δικό του απολογισμό, εξήρε τη μεγάλη προσπάθεια που έκαναν όλοι προκειμένου να παρουσιάσουν οι Πάνθηρες μια πολύ όμορφη εικόνα.

Αναλυτικά, η τοποθέτηση του είναι η ακόλουθη: «Η φετινή χρονιά μπορεί να θεωρηθεί επιτυχημένη για όσο διήρκησε.

Οι στόχοι που είχαμε θέσει, πραγματοποιήθηκαν. Το αρχικό μας πλάνο το οποίο είχε σχεδιαστεί το 2015 και περιλάμβανε τη δημιουργία ανδρικού τμήματος, επιτεύχθηκε. Φέτος η Ακαδημία ήταν ολοκληρωμένη και είχε παιδιά από 5 ετών έως και το ανδρικό που ήταν ηλικίας 16 και 17 ετών. Οι στόχοι των αγωνιστικών τμημάτων ήταν απόλυτα επιτυχημένοι.

Οι θέσεις που τερματίσαμε ήταν πολύ ελπιδοφόρες. Επίσης και τα μη αγωνιστικά τμήματα πήγαν καλά. Πετύχαμε τη διασκέδαση των παιδιών και την όσο το δυνατόν καλύτερη βελτίωσή τους. Και αυτό το καταφέραμε. Οι προπονητές μας κατέβαλαν προσπάθεια και τους συγχαίρω. Δούλεψαν με μεγάλο ζήλο. Οργανωτικά ήταν μια από τις καλύτερες χρονιές και σε αυτό έπαιξε σημαντικό ρόλο ο πρόεδρός μας Κώστας Διάκου με τη συμβολή του.

Σε λίγο θα ξεκινήσει ο σχεδιασμός για την επόμενη χρονιά. Ευχαριστώ και τα παιδιά γιατί και αυτά κατέβαλαν τη δική τους μεγάλη προσπάθεια. Τα εργομετρικά μας θα γίνουν την επόμενη χρονιά».

Διαβάστε ακόμη

Ο Βαγγέλης Χατζηαντωνίου νέος γυμναστής στον Απόλλωνα Καλυθιών

Τέσσερα ταλέντα του Ιάλυσου στο Σεραφίδειο και την 3η φάση των δοκιμαστικών της ΑΕΚ!

Επένδυση στην ανάπτυξη με τον Θωμά Μετουλάρι ο Απόλλων Καλυθιών

Στον Ηρακλή Λάρδου ο Νικήτας Νικολής

Η εικόνα στο Εργασιακό Κύπελλο μπάσκετ μετά την 4η αγωνιστική

Πρώτη ανανέωση στον Ηρακλή Λάρδου ο Γιώργος Φάκκας

Τους νεαρούς Μάριο Τσώρη και Ρούστερ Μπεγκάι απέκτησε ο Απόλλων Καλυθιών

Γιώργος Ζωιτόπουλος και Άγγελος Θεουλάκης στο ρόστερ του Ορφέα