Σύσκεψη για την επαναδραστηριοποίηση της ΕΤΑΙΠΡΟΦΥΚΑ το συντομότερο δυνατόν

Σύσκεψη  για την επαναδραστηριοποίηση  της ΕΤΑΙΠΡΟΦΥΚΑ το συντομότερο δυνατόν

Σύσκεψη για την επαναδραστηριοποίηση της ΕΤΑΙΠΡΟΦΥΚΑ το συντομότερο δυνατόν

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 462 ΦΟΡΕΣ

Την πολιτική βούληση και την ταυτόχρονη δέσμευσή τους για την επαναλειτουργία της ΕΤΑΙΠΡΟΦΥΚΑ το συντομότερο δυνατόν, υπογράμμισαν ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος και ο Δήμαρχος Ρόδου, Αντώνης Καμπουράκης, στη διάρκεια σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη το βράδυ στο Δημαρχείο, παρουσία νομικών και εκπροσώπου της Εταιρείας.

Στη σύσκεψη έλαβαν μέρος ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος, ο Δήμαρχος Ρόδου, Αντώνης Καμπουράκης, ο Χωρικός Αντιπεριφερειάρχης Δωδεκανήσου, Χρήστος Ευστρατίου, ο Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας, Νεκτάριος Φλοσκάκης, ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος, Θανάσης Στάμος, ο συνεργάτης του Δημάρχου στα θέματα Πολιτικής Προστασίας Μιχάλης Μαντικός, οι νομικοί Άκης Δημητριάδης και Μιχάλης Παπαγεωργίου, ο Νίκος Ρεσβάνης, εκπρόσωπος των εργαζομένων της ΕΤΑΙΠΡΟΦΥΚΑ, ο Πρόεδρος του Κυνηγετικού Συλλόγου Ρόδου, Κώστας Κοκκίνης και ο Πρόεδρος των Ιδιοκτητών Χωματουργικών Μηχανημάτων, Κώστας Καρεκλάς.

Σκοπός της σύσκεψης ήταν η τροποποίηση του Καταστατικού λειτουργίας της, το οποίο είχε λήξει στο τέλος του 2018. Η τροποποίησή του, μετά και τη σχετική τροπολογία της κυβέρνησης, τον περασμένο Αύγουστο, η οποία περιελήφθη στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Εσωτερικών για τις αστικές εταιρείες μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, θα δώσει τη δυνατότητα επαναλειτουργίας της ΕΤΑΙΠΡΟΦΥΚΑ, με το ενδιαφέρον να εστιάζεται τώρα στη συντομότερη δυνατή ολοκλήρωση της διαδικασίας, ώστε η Εταιρεία να είναι έτοιμη να δραστηριοποιηθεί με την έναρξη της νέας περιόδου, μετά και την υπογραφή της σχετικής Προγραμματικής Σύμβασης. Σημειώνεται ότι οι πόροι για την επαναλειτουργία της είναι εξασφαλισμένοι από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

Μετά την ολοκλήρωση της σύσκεψης, ο Περιφερειάρχης, Γιώργος Χατζημάρκος, δήλωσε:
“Η ΕΤΑΙΠΡΟΦΥΚΑ, ως οργανισμός-μοχλός περιβαλλοντικών δράσεων, κυρίως στη Ρόδο, θα επαναλειτουργήσει άμεσα. Αυτή είναι η πολιτική βούληση, τόσο η δική μας όσο και του Δήμου Ρόδου.
Αυτή είναι και η δέσμευση που μεταφέραμε στο Δημαρχείο της Ρόδου, σήμερα, με τον Δήμαρχο Ρόδου Αντώνη Καμπουράκη, στους εκπροσώπους των εργαζομένων στην ΕΤΑΙΠΡΟΦΥΚΑ και στους φορείς που την στηρίζουν. Άλλωστε, η εποχή που η αδιαφορία, η προχειρότητα και οι σκοπιμότητες καθόριζαν τις καταστάσεις σχετικά με τη λειτουργία της, πέρασε ανεπιστρεπτί. Με δουλειά, σχέδιο, καθαρό μυαλό και ακόμα πιο καθαρή στόχευση ανά τομέα δράσης, πάμε μπροστά” .

Από την πλευρά του, ο Δήμαρχος Ρόδου, Αντώνης Καμπουράκης, δήλωσε:
"Η εποχή απαιτεί λύσεις, παρεμβάσεις με περιβαλλοντική οπτική και συνεργασίες με σεβασμό στον πολίτη και το αποτέλεσμα για το οποίο προεκλογικά δεσμευθήκαμε. Αυτή τη δέσμευση κάνουμε πραγματικότητα με την εντολή στους συνεργάτες μας να προχωρήσουν άμεσα στην ενεργοποίηση της νομικά καταδικασμένης, λόγω αδιαφορίας, ΕΤΑΙΠΡΟΦΥΚΑ".

Διαβάστε ακόμη

Αγροτοκτηνοτροφικός Σύλλογος Ρόδου: Έκκληση για άμεσα μέτρα μετά το νέο τροχαίο με ελάφι στην Απολακκιά

Γιάννης Παππάς: Ένα διαχρονικό αίτημα των αλιέων της Δωδεκανήσου γίνεται πράξη.

Το επίσημο πρόγραμμα επίσκεψης του προέδρου του ΠΑΣΟΚ στη Ρόδο κ Νίκου Ανδρουλάκη

Με μεγάλη συμμετοχή η εσπερίδα του Ιδρύματος Υποτροφιών Ρόδου για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου

Προσωρινή διακοπή κυκλοφορίας στην οδό Παπαλουκά λόγω έκτακτης παρέμβασης στο δίκτυο ύδρευσης

Ρόδος: Συνεχίζεται για τρίτη χρονιά η καταγραφή των φωλιών θαλάσσιων χελωνών – Έκκληση να μείνουν τα οχήματα μακριά από τις παραλίες

Δημήτρης Κρητικός: Η ασυδοσία των ηλεκτρικών πατινιών και η αδιαφορία των αρχών δεν μπορεί να συνεχιστεί

Παρέμβαση για τις μετεγγραφές φοιτητών από τον Σύνδεσμο Πασχόντων από Καρδιοπάθειες