Κώστας Στεφανίδης: «Δέχθηκα άνανδρη επίθεση»

Κώστας Στεφανίδης: «Δέχθηκα άνανδρη επίθεση»

Κώστας Στεφανίδης: «Δέχθηκα άνανδρη επίθεση»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1080 ΦΟΡΕΣ

Ο πρόεδρος του Διαγόρα Κώστας Στεφανίδης μιλάει για το περιστατικό που έγινε σε βάρος του στην εξέδρα των επισήμων της Καλαμάτας, για την επίθεση που δέχθηκαν οι παίκτες του «γηραιού» στο ημίχρονο, αλλά και για τη διαιτησία

Πλήρως απογοητευμένος από τη φιλοξενία στην Καλαμάτα αλλά και από την διαιτησία, είναι ο πρόεδρος του Διαγόρα Κώστας Στεφανίδης. Ο ίδιος ενώ παρακολουθούσε τον αγώνα στην εξέδρα των επισήμων, δέχθηκε τραμπουκισμούς από διάφορους «φίλαθλους» με αποτέλεσμα να χρειαστεί η επέμβαση της αστυνομίας για να φυγαδευτεί στον αγωνιστικό χώρο, στον πάγκο της ομάδας. Ο ίδιος μιλώντας στην «Αθλητική Ροδιακή» τόνισε τα ακόλουθα:

«Η κατάσταση έχει φθάσει στο απροχώρητο. Η συγκεκριμένη ομάδα τα ίδια είχε κάνει και στο μπαράζ που είχαμε παίξει.. Στο ημίχρονο έγινε επίθεση από παίκτες τους σε δικούς μας ποδοσφαιριστές. Μάλιστα κάποιοι χτυπήθηκαν. Εμείς σαν Διαγόρας έχουμε μια αρχή και αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό απ’ όλους. Όποιος φοράει τη φανέλα του Διαγόρα, δεν γίνεται να τον ακουμπήσει κανείς. Όποιος το κάνει είναι απέναντι μας, είναι εχθρός μας μέχρι τέλος».

Ο κ. Στεφανίδης αναφέρθηκε και στο περιστατικό που έγινε σε βάρος του στην εξέδρα των επισήμων:
«Η φιλοξενία τους ήταν απαράδεκτη. Το στιλάκι αυτό που έλεγαν …είσαι στην Καλαμάτα και μην μιλάς, δεν περνάει προς εμένα και προς τον Διαγόρα. Εμείς τους φιλοξενήσαμε μια χαρά. Ήρθαν τόσα άτομα και δεν άνοιξε μύτη. Και ήταν μια άνανδρη επίθεση. Ήμουν μόνος μου στην εξέδρα των επισήμων με το κασκόλ του Διαγόρα και σαν πρόεδρος του.

Τέτοιες συμπεριφορές μας γυρίζουν πολλά χρόνια πίσω και δεν έχουν θέση στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο. Πέρσι τα ίδια άτομα την είχαν …πέσει στον Διακοφώτη. Δεν σεβάστηκαν τον πρόεδρο της Ένωσης. Φέτος έγινε σε εμένα. Και να σκεφθεί κανείς ότι στην Καλαμάτα έχω πολλούς φίλους. Το προηγούμενο βράδυ ήμουν καλεσμένος από τον σύλλογο γυναικολόγων και μαιευτήρων στην κοπή της πίτας τους και μετά ήμουν για φαγητό με τους μεγαλύτερους γυναικολόγους της Καλαμάτας οι οποίοι με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι ντρέπονται γι’ αυτό που έγινε».

Μιλώντας για την διαιτησία, τόνισε τα ακόλουθα:
«Η διαιτησία δεν ήταν απλά απαράδεκτη. Έβγαζε μάτια. Δεν έδωσε δυο καταφανέστατα πέναλτι υπέρ του Διαγόρα. Όσο καθαρό πέναλτι είναι αυτό που δόθηκε υπέρ της Καλαμάτας άλλο τόσο ήταν και αυτό που έγινε πάνω στον Μπαρμπαρούση στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου. Ο διαιτητής δυστυχώς …το έπνιξε!»

Διαβάστε ακόμη

Ο Βαγγέλης Χατζηαντωνίου νέος γυμναστής στον Απόλλωνα Καλυθιών

Τέσσερα ταλέντα του Ιάλυσου στο Σεραφίδειο και την 3η φάση των δοκιμαστικών της ΑΕΚ!

Επένδυση στην ανάπτυξη με τον Θωμά Μετουλάρι ο Απόλλων Καλυθιών

Στον Ηρακλή Λάρδου ο Νικήτας Νικολής

Η εικόνα στο Εργασιακό Κύπελλο μπάσκετ μετά την 4η αγωνιστική

Πρώτη ανανέωση στον Ηρακλή Λάρδου ο Γιώργος Φάκκας

Τους νεαρούς Μάριο Τσώρη και Ρούστερ Μπεγκάι απέκτησε ο Απόλλων Καλυθιών

Γιώργος Ζωιτόπουλος και Άγγελος Θεουλάκης στο ρόστερ του Ορφέα