Αναβαθμίζεται ο στόλος της ΔΕΣ «ΡΟΔΑ» με τέσσερα νέα λεωφορεία

Αναβαθμίζεται ο στόλος της ΔΕΣ «ΡΟΔΑ» με τέσσερα νέα λεωφορεία

Αναβαθμίζεται ο στόλος της ΔΕΣ «ΡΟΔΑ» με τέσσερα νέα λεωφορεία

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 706 ΦΟΡΕΣ

Τέσσερα νέα και σύγχρονα λεωφορεία αναμένεται να παραλάβει σύντομα η ΔΕΣ "ΡΟΔΑ" στην προσπάθεια που κάνει για την αναβάθμιση του στόλου της.

Ειδικότερα στην ανακοίνωση που εξέδωσε ο πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης Συγκοινωνιών κ. Δημήτρης Τσίκκης, αναφέρει τα εξής:

Eίναι ΜOΝΟ Η ΑΡΧΗ!!! Τις επόμενες μέρες παραλαμβάνουμε τέσσερα 4 λεωφορεία.

Είναι απαίτηση των πολιτών της Ρόδου και γίνεται πράξη.


Είναι δέσμευση του Δημάρχου μας Αντώνη Καμπουράκη η Ρόδος μας να Λάμπει ξανά.

Αυτοσκοπός μας, η αναβάθμιση των συγκοινωνιακών μέσων.

Στόχος μας, περισσότεροι επιβάτες να χρησιμοποιούν τα Μέσα μαζικής Μεταφοράς.

Όλοι μαζί σαν νέο διοικητικό συμβούλιο είμαστε προσανατολισμένοι σ' αυτόν τον ΣΤΟΧΟ!!! Συνεχίζουμε...

Διαβάστε ακόμη

Κάλεσμα του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ρόδου σε απεργιακή κινητοποίηση

Στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης ο αντιπεριφερειάρχης Πρωτογενούς Τομέα για τα ελάφια και τον λαγοκέφαλο

Στο ευρωπαϊκό δίκτυο AUTHENTICITIES εντάσσεται η Ρόδος

Νέα μεγάλη χρηματοδότηση 2.000.000 € για τη ΔΕΥΑΡ

Το Ε.Κ.Ρ. για την απεργία της Π.Ο.Ε.Ε.Τ

Νέα στρατηγική επένδυση της Premia στον ξενοδοχειακό κλάδο

Γ. Χατζημάρκος προς Χρ. Καραγιάννη: «Αντί να καταδικάσετε τη συκοφαντία, επιλέξατε να αμφισβητήσετε τη Δικαιοσύνη»

Ρόδος: Κλειστή η οδός Κωνσταντίνου Τσάτσου στις 24 και 25 Ιουνίου λόγω εργασιών ασφαλτόστρωσης