Τριάντα δύο Έλληνες Instagrammers ταξιδεύουν στους Λειψούς

Τριάντα δύο Έλληνες Instagrammers  ταξιδεύουν στους Λειψούς

Τριάντα δύο Έλληνες Instagrammers ταξιδεύουν στους Λειψούς

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 811 ΦΟΡΕΣ

Ο Δήμος Λειψών ενέκρινε τη διοργάνωση φωτογραφικού project προβολής στους Λειψούς με τη φιλοξενία 32 Ελλήνων Instagrammers οι οποίοι ανήκουν στην κοινότητα Ελλήνων Instagrammers «Greek Instagrammers Events».

Το ταξίδι τους θα πραγματοποιηθεί από τις 19 έως τις 22 Σεπτεμβρίου και οι φωτογραφίες τους, με τοπία των Λειψών, εκτιμάται πως θα «ταξιδεύουν» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για πάνω από ένα έτος προκαλώντας εκατοντάδες χιλιάδες views.

Ειδικότερα, θα διατεθούν τουλάχιστον 10 φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης (τουριστικού ενδιαφέροντος) από κάθε Instagrammer με υπότιτλο.

Τις φωτογραφίες θα τις χρησιμοποιήσει ο Δήμος για την τουριστική του προβολή και για άλλους, μη εμπορικούς σκοπούς.

Με την χρησιμοποίηση της κάθε φωτογραφίας θα εμφανίζονται και τα credits του φωτογράφου. Κάθε Instagrammer θα αναρτήσει φωτογραφίες του στα Social Media, χρησιμοποιώντας το hashtag #visitlipsi και άλλα δημοφιλή hashtags προκειμένου να εμφανίζονται εικόνες του νησιού στον παγκόσμιο ιστό και να αναδημοσιεύονται από δημοφιλή travelhubs & blogs.

Επίσης θα μπορεί να στείλει τις φωτογραφίες του σε διαγωνισμούς, ταξιδιωτικά περιοδικά και να συμμετέχει με αυτές σε εκθέσεις φωτογραφίας.

Στις Σελίδες της κοινότητας των Instagrammers στο Instagram και στο Facebook θα αναρτηθούν φωτογραφίες από τη φωτογραφική δράση. Δείγμα των φωτογραφιών από τη φωτογράφιση και Δελτία Τύπου θα σταλούν από την κοινότητα και σε ΜΜΕ.

Πηγή: tornosnews.gr

Διαβάστε ακόμη

Μήνυμα Φ. Μάγγου για την παραίτησή του από τον δήμο Λειψών: «Δύσκολη αλλά αναγκαία απόφαση για το καλό των νησιών»

Τη Γενική Γραμματεία Αιγαίου αναλαμβάνει ο Δήμαρχος Λειψών Φώτης Μάγγος

Θερμές ευχαριστίες του Δήμου Λειψών προς την Ομάδα Αιγαίου για την πολύτιμη προσφορά της

Λειψοί: Το νησί - πρότυπο βιώσιμης ανάπτυξης και ορθής διαχείρισης υδάτινων πόρων

ΔΗ.ΛΙ.ΤΑ.Π.: Εκπαίδευση Αντιρρύπανσης για Πάτμο και Λειψούς με Έμφαση στην Πρόληψη Θαλάσσιας Ρύπανσης

Ξεκίνησε η ασφαλτόστρωση τμημάτων του οδικού δικτύου στους Λειψούς – Η ανάρτηση του Δημάρχου Φώτη Μάγγου

Μαθητές από τους Λειψούς επισκέφθηκαν τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο στην Αθήνα

Φώτης Μάγγος: «Τα Δωδεκάνησα παραμένουν ισχυρό φυλάκιο του Ελληνισμού στο Αιγαίο»