Είδη πρώτης ανάγκης σε ιδρύματα της Σύρου, Ρόδου και Κω απο την Αστυνομία

Είδη πρώτης ανάγκης σε ιδρύματα της Σύρου, Ρόδου και Κω απο την Αστυνομία

Είδη πρώτης ανάγκης σε ιδρύματα της Σύρου, Ρόδου και Κω απο την Αστυνομία

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 821 ΦΟΡΕΣ

Πρόκειται για μια κοινωνική δράση φιλανθρωπικού χαρακτήρα στο πλαίσιο των εορτών των Χριστουγέννων και του νέου έτους

Στο πλαίσιο της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων και του νέου έτους, η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνσης Νοτίου Αιγαίου υλοποίησε πρωτοβουλία του Αρχηγείου της Ελληνικής με σκοπό τη στήριξη κοινωνικών-φιλανθρωπικών ιδρυμάτων.

Ειδικότερα, οι Διευθύνσεις Αστυνομίας Κυκλάδων, Α΄ και Β’ Δωδεκανήσου συντόνισαν τη συγκέντρωση ειδών (πρώτής ανάγκης, ατομικής υγιεινής και τροφίμων) προερχόμενα από εθελοντική προσφορά του αστυνομικού και πολιτικού προσωπικού, τα οποία αντιπροσωπίες της Ελληνικής Αστυνομίας παρέδωσαν στους υπευθύνους τοπικών ιδρυμάτων, ως συμβολική χειρονομία αλληλεγγύης, συμπαράστασης και αναγνώρισης της προσφοράς και του έργου τους.

Συγκεκριμένα :

Την 20.12.2018 ο Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Νοτίου Αιγαίου Ταξίαρχος ΓΕΩΡΓΑΚΑΚΟΣ Γεώργιος συνοδευόμενος από τον Διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Κυκλάδων Αστυνομικό Διευθυντή ΑΥΓΕΡΙΝΟ Δημήτριο, τον Διοικητή του Αστυνομικού Τμήματος Σύρου-Ερμούπολης, τον Υποδιοικητή του Τμήματος Ασφαλείας Σύρου-Ερμούπολης και στελέχη του επιτελείου τους προσέφεραν τα συγκεντρωθέντα είδη στο Γηροκομείο Αγ. Παντελεήμων της «Φιλοπτώχου Εταιρείας Ερμουπόλεως».

Την 21.12.2018 ο Διευθυντής της Α΄ Διεύθυνσης Αστυνομίας Δωδεκανήσου Αστυνομικός Υποδιευθυντής ΚΑΛΗΩΡΑΚΗΣ Μιχαήλ, συνοδευόμενος από στελέχη του επιτελείου του προσέφερε τα συγκεντρωθέντα είδη στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Ρόδου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

Την 24.12.2018 ο Αναπληρωτής του Διευθυντή της Β’ Διεύθυνσης Αστυνομίας Δωδεκανήσου, Αστυνομικός Υποδιευθυντής ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΗΣ Διονύσιος, συνοδευόμενος από στελέχη του επιτελείου του παρέδωσε τα συγκεντρωθέντα είδη στον οίκο ευγηρίας «Άγιος Νεκτάριος» της Ιεράς Μητρόπολης Κω-Νισύρου.

Σημειώνεται ότι, η πρωτοβουλία αυτή εκτός από το συμβολικό χαρακτήρα της αναγνώρισης του έργου των φορέων που φροντίζουν ηλικιωμένους και συμπολίτες μας, αποτελεί έμπρακτη και ουσιαστική κάλυψη αναγκών των ιδρυμάτων ώστε να εξασφαλίζεται η αδιάκοπη παροχή των υπηρεσιών τους.

Εκπρόσωποι των φιλανθρωπικών Ιδρυμάτων - Φορέων, εξέφρασαν τις θερμές τους ευχαριστίες και ευχήθηκαν καλές γιορτές στις γυναίκες και τους άνδρες της Ελληνικής Αστυνομίας.

Διαβάστε ακόμη

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Έφυγε από τη ζωή ο Μανώλης Διακομανώλης - Θλίψη και συγκίνηση σε Ρόδο και Κάρπαθο

Γιάννης Παππάς: Θωρακίζουμε τα Δωδεκάνησα απέναντι στη λειψυδρία»

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην πάρεδρος της Αγίας Μαρίνας, Μηνάς Ασπράς

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη σύσκεψη εργασίας, παρουσία του νέου Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Φώτη Μάγγου

Συνάντηση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μ. Χρυσοχοΐδη με την πρέσβη της Αυστραλίας στην Ελλάδα, Alison Duncan

Προσωρινά κρατούμενη η 23χρονη για τις τηλεφωνικές απάτες

Φίλιππος Φιλίππου: Αρχοντικό Χασάν Μπέη: Όταν η ιστορία ξαναβρίσκει τη μορφή της από ψηλά