Στέφανος Κυριαζής: «Συγχαρητήρια σε όλες τις ομάδες του ανοιχτού τουρνουά»

Στέφανος Κυριαζής: «Συγχαρητήρια σε όλες τις ομάδες του ανοιχτού τουρνουά»

Στέφανος Κυριαζής: «Συγχαρητήρια σε όλες τις ομάδες του ανοιχτού τουρνουά»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 236 ΦΟΡΕΣ

Την περασμένη Παρασκευή έπεσε η αυλαία του 7ου ανοιχτού τουρνουά καλαθοσφαίρισης που διοργάνωσε ο Δημοτικός Οργανισμός Πολιτισμού και Αθλητισμού Ρόδου στο κλειστό γυμναστήριο του Βενετοκλείου, με τη συμμετοχή 14 ομάδων και νικήτρια την ομάδα του ΤΕΕ.

Με αφορμή την ολοκλήρωση της φετινής διοργάνωσης, ο πρόεδρος του ΔΟΠΑΡ, Στέφανος Κυριαζής, ο οποίος έδωσε το «παρών» στο γήπεδο και παρακολούθησε τον τελικό, προχώρησε στην παρακάτω δήλωση:

«Συγχαίρω όλες τις ομάδες που πήραν μέρος στο τουρνουά όπως και όλους τους εμπλεκόμενους σε αυτό. Ακόμη και τους φιλάθλους, που το παρακολούθησαν και που έζησαν πολλές όμορφες στιγμές.

Ο ΔΟΠΑΡ, για μια ακόμη χρονιά, έδωσε τη δυνατότητα σε μη εν ενεργεία αθλητές αλλά και λάτρεις του μπάσκετ ν’ αθληθούν και να διατηρήσουν τη σύσφιξη των σχέσεών τους.

Οι προσπάθειες του Οργανισμού συνεχίζονται. Σε αθλητικό και πολιτιστικό επίπεδο. Πάντα στην υπηρεσία του πολίτη».

Διαβάστε ακόμη

Μπάσκετ: Δεν συνεχίζει στον Διαγόρα ο Κώστας Λιβιεράτος

Μεγάλη πρεμιέρα με 3-0 για την Εθνική τένις Κοριτσιών U14!

Βασίλης Τσακίρης και Μανώλης Αυγουστάκης παραμένουν στον Ορφέα

Επιτυχημένο το «Rodos Arena Cup»

Αλλάζει τηλεοπτική "στέγη" η GBL!

Τετράδα ανανεώσεων στον ΠΑΟΚ Ρόδου

Παραμένει ο Μανώλης Βαρδόπουλος στον Διγενή

Στο… ψάξιμο γι’ άλλους δυο ξένους ο Κολοσσός H Hotels Collection