Πολύστρατος: Αυτός στην «εξορία» και το «σπίτι» του ρημάζει
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 528 ΦΟΡΕΣ
Εικόνα πλήρους εγκατάλειψης παρουσιάζει το γήπεδο των Λαέρμων, με τους ανθρώπους του Πολύστρατου να συνεχίζουν να περιμένουν την υλοποίηση των υποσχέσεων για την τοποθέτηση συνθετικού τάπητα
Ούτε η έναρξη της αγωνιστικής περιόδου 2018-2019 θα βρει τον Πολύστρατο στη φυσική του έδρα, να απολαμβάνει την υποστήριξη των φιλάθλων του και να δίνει χρώμα στις Κυριακές τους, δίνοντας ακόμα και σε αυτούς που δεν κατοικούν μόνιμα στα Λάερμα, έναν λόγο παραπάνω να επισκεφθούν το χωριό τους.
Η υποχρεωτική χρήση γηπέδου με τάπητα κρατάει την ομάδα στην «εξορία» εδώ και πέντε χρόνια και οι άνθρωποί της έχουν αρχίσει να φτάνουν στα όριά τους, περιμένοντας να υλοποιηθούν οι υποσχέσεις που τους δόθηκαν για την τοποθέτηση συνθετικού, μέσα από τη συνεργασία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με τον Δήμο Ρόδου.


Η πρώτη φέρεται να τους διαβεβαίωσε για τη δυνατότητά της να χρηματοδοτήσει το έργο, ωστόσο για να το πράξει, θα πρέπει να έχει στα χέρια της τη μελέτη, η οποία αναμένεται από τον Δήμο. Μέχρι τότε, οι Λαερμενοί θα κάνουν τη βόλτα τους στο γήπεδο της κοινότητας απλώς για να βλέπουν και να μελαγχολούν.
Όπως μαρτυρούν, με τρόπο αδιάψευστο, οι φωτογραφίες, η εικόνα εγκατάλειψης είναι απόλυτη, με τα καινούργια και απόλυτα λειτουργικά αποδυτήρια, να μοιάζουν με μία… ευχάριστη παραφωνία.





Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News