Ας τους κάνουν πρώτα... σεμινάρια INTERNET

Ας τους κάνουν πρώτα...  σεμινάρια INTERNET

Ας τους κάνουν πρώτα... σεμινάρια INTERNET

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 480 ΦΟΡΕΣ

«Να μας μάθουν το... ΙΝΤΕRNET στα γεράματά μας , θέλουν όπως φαίνεται εκεί στο αρμόδιο υπουργείο Υγείας» επισήμανε χθες συμπολίτης μας από την περιοχή της Ιαλυσού, ο οποίος επικοινώνησε μαζί μας για να μας εκφράσει τόσο την καταγγελία του, αλλά την απογοήτευσή του.

Στο πλαίσιο λοιπόν της επιλογής του οικογενειακού ιατρού, του ζήτησαν να προσκομίσει μια σειρά από χαρτιά και δικαιολογητικά. Το έκανε. Στη συνέχεια όμως τον ενημέρωσαν ότι πρέπει –λέει- να τα υποβάλει ηλεκτρονικά! “Να μάθω δηλαδή και το INTERNET στα γεράματά μου;” - αναρωτήθηκε.

Αν υπάρχουν αρμόδιοι πάντως, ας απαντήσουν και ας βοηθήσουν τον συμπατριώτη μας και όλους τους υπόλοιπους που βρίσκονται στην ίδια κατάσταση για το τι πρέπει να κάνουν.

Ελπίζουμε αυτή τη φορά να μην... μας ενημερώσουν σχετικά με το τι προβλέπει ο αριθμός του ΦΕΚ. Γιατί –όπως εδώ και πολλά χρόνια φωνάζουμε και γράφουμε- με τα ΦΕΚ και τις αοριστολογίες, προβλήματα δεν λύνονται..!

Μιχ.Μ.

Διαβάστε ακόμη

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου