Δικαιώθηκαν οι εργαζόμενοι του ΔΗΡΑΣ Κω

Δικαιώθηκαν οι εργαζόμενοι του ΔΗΡΑΣ Κω

Δικαιώθηκαν οι εργαζόμενοι του ΔΗΡΑΣ Κω

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 619 ΦΟΡΕΣ

Θα λάβουν αναδρομικά τους μισθούς για το διάστημα που ήταν σε επίσχεση εργασίας

Δικαιώθηκαν από το Μονομελές Εφετείο Δωδεκανήσου (μεταβατική έδρα Κω) οι 13 εργαζόμενοι στη Δημοτική Επιχείρηση Ραδιοφωνίας Τηλεόρασης Κω (ΔΗΡΑΣ) οι οποίοι και θα λάβουν αναδρομικά, τους μισθούς τους για το χρονικό διάστημα κατά το οποίο είχαν προβεί σε επίσχεση εργασίας.

Όπως είναι γνωστό όλα ξεκίνησαν στις αρχές 2015 οπότε και άρχισαν να υπάρχουν προβλήματα σε ότι αφορά τις καταβολές των μισθών των εργαζομένων στη Δημοτική Επιχείρηση Ραδιοφωνίας Τηλεόρασης Κω, αφού αρχικά μειώθηκε το κονδύλι που διατίθονταν για το σκοπό αυτό και εν συνεχεία αυτό που είχε οριστεί από τη δημοτική αρχή δεν εγκρίθηκε από τον επίτροπο (έπρεπε να είχε γίνει τροποποίηση του καταστατικού).

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι να μείνουν απλήρωτοι τους μήνες Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο και στις αρχές Απριλίου 2015 προχώρησαν σε επίσχεση εργασίας, παραμένοντας ωστόσο στο χώρο εργασίας τους σύμφωνα με το ωράριό τους. Παράλληλα προχώρησαν στην κατάθεση αγωγής με την οποία ζητούσαν να αναγνωριστεί ως νόμιμη η επίσχεση εργασίας που είχαν κάνει.

Τον Ιούλιο του 2015 η εργοδότρια αρχή απέστειλε εξώδικο στους εργαζόμενους με το οποίο και τους δήλωνε ότι είχαν αποχωρήσει οικειοθελώς από την εργασία τους, κάτι που έκανε τους εργαζόμενους να προχωρήσουν στην κατάθεση νέας αγωγής με την οποία ζητούσαν να αναγνωριστεί η ακυρότητα της καταγγελίας της σύμβασης που είχε γίνει από την εργοδότρια αρχή.

Πράγματι οι δύο αγωγές εκδικάστηκαν από το Μονομελές Πρωτοδικείο Κω και το δικαστήριο αναγνώρισε ως νόμιμη την επίσχεση εργασίας των εργαζομένων αλλά και την καταγγελία της σύμβασης τους ως άκυρη. Κατά της απόφασης αυτής ασκήθηκε έφεση από τη Δημοτική Επιχείρηση Ραδιοφωνίας Τηλεόρασης Κω αλλά και τους εργαζόμενους οι οποίοι και ζητούσαν να τους καταβληθούν οι μισθοί υπερημερίας που τους οφείλονταν για το χρονικό διάστημα από τη 1η Απριλίου που ξεκίνησαν την επίσχεση εργασίας έως την επαναπρόσληψη τους.

Έτσι το Μονομελές Εφετείο Δωδεκανήσου (μεταβατική έδρα Κω) με απόφαση που εξέδωσε χθες αποφάσισε να καταβληθούν κανονικά οι μισθοί στους 13 εργαζόμενους αλλά και να επαναπροσληφθούν.

Συνήγοροι υπεράσπισης των εργαζομένων παραστάθηκαν οι κ.κ. Δημήτρης Σαλαμαστράκης και Παναγιώτης Αβρίθης, ενώ για το ραδιοτηλεοπτικό σταθμό ο κ. Εμμανουήλ Θαλασσινός.

Διαβάστε ακόμη

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Αύριο συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή Κω

Γιάννης Παππάς: «Η αλήθεια έχει μνήμη»

Η «κυρία» του λιμανιού της Κω ξαναζωντανεύει: Η Villa Brunetti σε μία νέα εποχή

Σύλληψη 35χρονου στην Κω για παραβίαση περιοριστικών όρων

Νίκος Στ. Μανούσης: Μια λησμονημένη πρωτοβουλία του Σταμάτη Κ. Μανούση και η ιστορική δικαίωση μιας ανάγκης της Κω

ΥΠΠΟ: Αποδόθηκαν στους πολίτες της Κω τρία σημαντικά μνημεία που είχαν υποστεί ζημιές από τον σεισμό του 2017- Δηλώσεις Λ. Μενδώνη

Σβουρένειο ΚΔΑΠμεΑ Δήμου Κω: Πρόγραμμα Εθελοντικής Προσφοράς και Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρία