Γιορτή για τα 20 χρόνια επαναδραστηριοποίησης του Ερυθρού Σταυρού Ρόδου!

Γιορτή για τα 20 χρόνια  επαναδραστηριοποίησης  του Ερυθρού Σταυρού Ρόδου!

Γιορτή για τα 20 χρόνια επαναδραστηριοποίησης του Ερυθρού Σταυρού Ρόδου!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 593 ΦΟΡΕΣ

Γράφει ο Πίτσας Χατζή

Σε οικογενειακή ατμόσφαιρα και κλίμα έντονης συγκίνησης, πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Κυριακής 28 Μαΐου στο Ροδίνι, γιορτινή εκδήλωση από το περιφερειακό τμήμα του Ε.Ε.Σ Ρόδου,προκειμένου να τιμήσουν τα 20 χρόνια της επαναδραστηριοποίησης του τμήματος στο νησί!

Η πρόεδρος κ. Δ. Δελαπόρτα, μέλη του Δ.Σ, εθελοντές/ιες, επίσημοι και αρκετός κόσμος βρέθηκαν ολοι στο Ροδίνι και απόλαυσαν μια όμορφη βραδιά, με ιστορική αναφορά απο την πρώτη ημέρα που δημιουργήθηκε το τμήμα της Ρόδου εως τις ημέρες μας, video προβολές, τιμητικές διακρίσεις, πλούσιο μπουφέ και ζωντανή μουσική.

Υπήρχαν και στελέχη τα οποία ήρθαν απο τα κεντρικά της Αθήνας και τίμησαν με την παρουσία τους την σεμνή αυτή γιορτή.

Μια τέτοια αγαπητή παρουσία ηταν η εκπαιδεύτρια της Νοσηλευτικής κ. Μαρία Λούβρου, η οποία έμεινε στο νησί απο το 1999 εως το 2003 και εκπαίδευσε 2σειρές εθελοντριών.

Κατα την διάρκεια της βραδιάς τιμήθηκαν με προαγωγές, εθελόντριες που εχουν μέχρι σήμερα ενεργό ρόλο στον Ε.Ε.Σ.

Επίσης τιμητική πλακέτα δώθηκε στον γνωστό σκιτσογράφο κ.Βαγγέλη Παυλίδη για τα σκίτσα του που αφορούν τον Ε.Σ και το ημερολόγιο του τμήματος που σταθερά επιμελείται τα τελευταία χρόνια.


Να πούμε επίσης οτι, μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε και την πρόεδρο του τμήματος κ.Δελαπόρτα, όταν στο τέλος της βραδιάς οι εθελόντριες σε μια συμβολική κίνηση εκτίμησης και αναγνώρισης της 20ετούς ουσιαστικής προσφοράς της, της χάρισαν ενα ασημένιο βραχιόλι με σταυρό που είναι και το έμβλημα του Ε.Σ.

Ετσι λοιπόν, 20 χρόνια γεμάτα ανθρωπισμό, εθελοντισμό, ανιδιοτέλεια, προσφορά, 20 χρόνια γεμάτα αγωνία, χαρά, λύπη, ετοιμότητα, εντιμότητα.

20 χρόνια γεμάτα Αγάπη και Αλληλεγγύη για τον συνάνθρωπο, είχαν την Κυριακή τοραντεβού τους στο Ροδίνι με την πρόεδρο και τους εθελοντές/ ιες και δεσμεύτηκαν παρουσία της τοπικής κοινωνίας να συνεχίσουν να υπάρχουν και να δουλεύουν εθελοντικά προσφέροντας χρόνο, προσωπικές και οικογενειακές στιγμές και ανακούφιση σε κάθε δοκιμαζόμενο άνθρωπο.

Το ευχόμαστε από καρδιάς!

Διαβάστε ακόμη

Αγροτοκτηνοτροφικός Σύλλογος Ρόδου: Έκκληση για άμεσα μέτρα μετά το νέο τροχαίο με ελάφι στην Απολακκιά

Γιάννης Παππάς: Ένα διαχρονικό αίτημα των αλιέων της Δωδεκανήσου γίνεται πράξη.

Το επίσημο πρόγραμμα επίσκεψης του προέδρου του ΠΑΣΟΚ στη Ρόδο κ Νίκου Ανδρουλάκη

Με μεγάλη συμμετοχή η εσπερίδα του Ιδρύματος Υποτροφιών Ρόδου για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου

Προσωρινή διακοπή κυκλοφορίας στην οδό Παπαλουκά λόγω έκτακτης παρέμβασης στο δίκτυο ύδρευσης

Ρόδος: Συνεχίζεται για τρίτη χρονιά η καταγραφή των φωλιών θαλάσσιων χελωνών – Έκκληση να μείνουν τα οχήματα μακριά από τις παραλίες

Δημήτρης Κρητικός: Η ασυδοσία των ηλεκτρικών πατινιών και η αδιαφορία των αρχών δεν μπορεί να συνεχιστεί

Παρέμβαση για τις μετεγγραφές φοιτητών από τον Σύνδεσμο Πασχόντων από Καρδιοπάθειες