Έσπασε (και πάλι) ο καταθλιπτικός αγωγός - γέμισε με λύματα το κέντρο

Έσπασε (και πάλι) ο καταθλιπτικός αγωγός - γέμισε με λύματα το κέντρο

Έσπασε (και πάλι) ο καταθλιπτικός αγωγός - γέμισε με λύματα το κέντρο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1323 ΦΟΡΕΣ

10 κυβικά νερό χρειάστηκε για να καθαρίσει ο δρόμος

Για μια ακόμα φορά, ο καταθλιπτικός αγωγός λυμάτων που διέρχεται από το πιο κεντρικό σημείο της Ρόδου, (την πλατεία Δημαρχείου) έσπασε σήμερα το μεσημέρι, προκαλώντας άμεση κινητοποίηση των αρμοδίων αρχών.


Στο σημείο βρέθηκε αμέσως εξειδικευμένο συνεργείο της ΔΕΥΑΡ που έδωσε προσωρινή λύση, σταματώντας την ροή των λυμάτων, ενώ πυροσβεστικό όχημα που ειδοποιήθηκε έσπευσε στο σημείο και έριξε 10 κυβικά νερό μαζί με απολυμαντικό, προκειμένου να καθαρίσει ο δρόμος.
Η οριστική αποκατάσταση του προβλήματα αναμένεται να γίνει μέσα στις επόμενες μέρες.
Σημειώνεται ότι είναι η πολλοστή φορά τα τελευταία χρόνια που συμβαίνει παρόμοιο πρόβλημα ειδικά στο κέντρο της Ρόδου.

Διαβάστε ακόμη

Σημαντικές επιτυχίες είχαν οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου της Ρόδου

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι στον Καλαμώνα

Φωτιά σε καλαμιές ανάμεσα σε Δαματριά και Θολό - Μεγάλη κινητοποίηση των δασοπυροσβεστικών δυνάμεων του νησιού

Τρεις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου την επόμενη εβδομάδα

Ρόδος: Συζήτηση για τα χωροταξικά ΑΠΕ και Βιομηχανίας στο περιφερειακό

Ο δήμος Ρόδου πραγματοποίησε εκτεταμένες εργασίες αποψίλωσης στ’ «Αμπέλια ΚΑΙΡ» για την ενίσχυση της πυροπροστασίας της περιοχής

Ν. Γερονικόλας: «Καμπουράκης και Κολιάδης, Ξανά στην ίδια πλευρά!»