ΑΕ Κατταβιάς: «Να πανηγυρίσουμε την κατάκτηση του πρωταθλήματος…»
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 312 ΦΟΡΕΣ
Ανακοίνωση-πρόσκληση προς τον κόσμο από την Κατταβιά για τον αγώνα με τη Χάλκη την Κυριακή, οπότε και θα κριθεί η άνοδος
Δίπλα της θέλει τον κόσμο η Κατταβιά για το δύσκολο παιχνίδι της Κυριακής ως γηπεδούχος με τη Χάλκη στο ενωσιακό γήπεδο.
Με νίκη ή έστω ισοπαλία, οι «κιτρινόμαυροι» επιστρέφουν μετά από δέκα χρόνια στην Α’ Κατηγορία, γι’ αυτό μέσω ανακοίνωσής τους θέλουν να αναθερμανθεί ξανά το ενδιαφέρον των φίλων τους ώστε από τώρα να δημιουργηθεί ένας πυρήνας υποστήριξης σε περίπτωση που η ομάδα επιστρέψει στη μεγαλύτερη κατηγορία.
Η ανακοίνωση:
«Ο πρόεδρος Ιωάννης Μαυρομάτης, το Δ.Σ, το τεχνικό επιτελείο και οι ποδοσφαιριστές καλούν όλους τους Κατταβενούς και τους φίλους της ομάδας μας στο ιστορικό παιχνίδι με την σκληροτράχηλη ομάδα της Α.Σ Χάλκης την Κυριακή 9/4 στις 17:00 στο Καρακόνερο για να ενώσουμε τη φωνή μας και να βοηθήσουμε τους ποδοσφαιριστές μας να κατακτήσουν τη νίκη όπου μετά από 10 χρόνια να παίξουμε ξανά στην Ά κατηγορία και μετά από 30 χρόνια να πανηγυρίσουμε την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Να νιώσουμε όλοι υπερήφανοι για την ομάδα του χωριού μας».

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News