Τώρα... «βρέχει» και τζάμια στα δικαστήρια της Ρόδου!

Τώρα... «βρέχει» και τζάμια στα δικαστήρια της Ρόδου!

Τώρα... «βρέχει» και τζάμια στα δικαστήρια της Ρόδου!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 645 ΦΟΡΕΣ

Τελικά όσοι περνούν από τα πεζοδρόμια που βρίσκονται στην εξωτερική πλευρά των δικαστηρίων θα πρέπει προτού τα περπατήσουν να κάνουν το σταυρό τους!

Μετά τις κοτρώνες που «έβρεχε» όλο το χειμώνα από τα στηθαία που βρίσκονται στο επάνω μέρος του Δικαστικού Μεγάρου, τώρα «βρέχει» και τζάμια!

Σπασμένα γυαλιά από παράθυρα έπεσαν προχθές το πρωί στην πίσω εξωτερική πλευρά των δικαστηρίων!

Ευτυχώς την ώρα εκείνη δεν περνούσε κάποιος άμοιρος άνθρωπος, ο οποίος – ο Θέος μόνο ξέρει- τι μπορούσε να είχε πάθει!

Σε κάθε περίπτωση όλα τα «σημάδια» επισημαίνουν πως κάτι πρέπει να γίνει και μάλιστα σύντομα!

Διαβάστε ακόμη

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!

Ολ. Βικάτου: Μέχρι το Σάββατο στη Ρόδο, τη Δευτέρα γ.γ. του ΥΠΠΟ