Αφαίρεση βαθμών και «εξορία» για τον Καλυμνιακό
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 272 ΦΟΡΕΣ
Ακριβά κόστισαν στο σωματείο τα επεισόδια που στιγμάτισαν το παιχνίδι με τον ΑΟ Δικαίου
Βαρύς έπεσε ο πέλεκυς της Πειθαρχικής Επιτροπής της ΕΠΣΔ στον Καλυμνιακό, για τα σοβαρά επεισόδια που διαδραματίστηκαν στο τέλος του αγώνα πρωταθλήματος του ομίλου Νήσων της Β’ κατηγορίας κόντρα στον ΑΟ Δικαίου.
Από την τρέχουσα βαθμολογία του σωματείου της Καλύμνου αφαιρούνται τρεις βαθμοί, η έδρα του τιμωρήθηκε με ποινή αποκλεισμού δύο αγωνιστικών, ενώ καλείται να καταβάλλει χρηματικό πρόστιμο ύψους 100 ευρώ.
Για το ίδιο ματς, ο ΑΟ Δικαίου τιμωρήθηκε με έγγραφη επίπληξη, ενώ στον αναγραφόμενο στο Φύλλο Αγώνα φίλαθλο-ποδοσφαιριστή Χρήστος Δρόσο, επιβλήθηκε η ποινή της απαγόρευσης συμμετοχής σε οποιαδήποτε δραστηριότητα σχετίζεται με το ποδόσφαιρο για διάστημα ενός μήνα, καθώς και χρηματικό πρόστιμο ύψους 40 ευρώ.
Σημειώνεται, πως η Πειθαρχική Επιτροπή παρέπεμψε στην Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΠΣΔ το διαιτητή του αγώνα της Καλύμνου, Κοσμά Κρίκογλου, για πλημμελή εφαρμογή του άρθρου 10 του Πειθαρχικού Κώδικα.
Εξάλλου, με την ποινή της απαγόρευσης εισόδου στον αγωνιστικό χώρο και στο χώρο των αποδυτηρίων για τέσσερις αγωνιστικές, καθώς και με χρηματικό πρόστιμο ύψους 40 ευρώ, τιμωρήθηκε ο πρόεδρος του Εθνικού Αρχίπολης Τάσος Τσακίρης, για τα όσα του χρεώθηκαν στο ματς πρωταθλήματος με το Διγενής στις 29 Ιανουαρίου. Το σωματείο της Αρχίπολης τιμωρήθηκε με την ποινή της έγγραφης επίπληξης.
Τέλος, με χρηματικό πρόστιμο ύψους 50 ευρώ τιμωρήθηκε αυτοδίκαια ο ΑΕΡΑ, καθώς κατά τη διάρκεια του πρόσφατου αγώνα πρωταθλήματος με το Διαγόρα Βατίου είδαν την κόκκινη κάρτα τέσσερις ποδοσφαιριστές του.
Τα χρηματικά πρόστιμα θα πρέπει να καταβληθούν μέχρι τις 10 Μαρτίου.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News