Μόνο μετρητά στη ΔΕΗ

Μόνο μετρητά στη ΔΕΗ

Μόνο μετρητά στη ΔΕΗ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1469 ΦΟΡΕΣ

Να χρησιμοποιούμε σχεδόν αποκλειστικά τις κάρτες επιδιώκει η κυβέρνηση τους τελευταίους μήνες, όμως κάτι τέτοιο δεν βλέπουμε να το πραγματοποιεί ούτε καν στα δικά της... μαγαζιά! Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ΔΕΗ, που αν κάποιος θελήσει να πληρώσει με κάρτα, τότε αυτό δεν γίνεται αποδεκτό αφού δεν υπάρχει μηχάνημα!

Έτσι οι πολίτες είναι αναγκασμένοι να πληρώνουν μόνο με μετρητά, γεγονός βέβαια που έρχεται σε αντίθεση με τη νέα... τάση από την πλευρά της κυβέρνησης.

Ακόμη, σε ότι αφορά το κατάστημα της Ρόδου, με τον τρόπο που έχουν τοποθετηθεί τα τζάμια στα ταμεία προκειμένου να παρέχεται μεγαλύτερη ασφάλεια, μετά δυσκολίας χωράει να περάσει ο λογαριασμός και κάποια χαρτονομίσματα απο τη μικρή χαραμάδα που έχει απομείνει....!

Λ. Τ.

Διαβάστε ακόμη

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…